Translate

piątek, 8 marca 2013

Dzień kobiet czarno na białym :)

Witam,
dziś 8 marca, nasz dzień :) Oczywiście miło jest, że tego dnia możemy poczuć się wyjątkowo, ale tak naprawdę mężczyźni powinni traktować nas jak królewny każdego dnia, niestety nie zawsze im się udaje, ale tego jednego dnia są naprawdę kochani :) Ja tam cieszę się z kwiatka czy czekoladek dlatego lubię to święto :) Jutro wybieram się z koleżankami świętować, ponieważ dziś nie bardzo mogę, więc przeniosłyśmy sobie opijanie Dnia Kobiet na sobotę :) Mam już w głowie oczywiście wizje tego, jak chcę wyglądać. Tymczasem teraz chcę pokazać dzisiejszy zestaw. Wczoraj doszła do mnie paczka z Mosquito i nie mogłam się oprzeć i już dziś wskoczyłam w moją nową baskinkę :) Pomyślałam, że świetnie będzie się ona prezentowała z moimi ala skórkowymi spodniami i efekt bardzo mnie zadowala, a mam nadzieje, że wam również się spodoba :)














No i to by było na tyle :)
Na koniec życzę wszystkim kobietkom ( i sobie też :)) aby każdego dnia nasi mężczyźni traktowali nas jak królewny i abyśmy zawsze były szczęśliwe i kochane :)
Buziaki :*

22 komentarze:

  1. Baskinka mi się bardzo podoba, ślicznie wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  2. elegancko kobieco i z pazurkiem <3

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzka z mosquito??:) mam zamiar ją kupić:) ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana wyglądasz prześlicznie!! idealnie!!!! wszystko jest cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie wyglądasz! Bardzo wdzięcznie . Baskinka jest rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna jesteś :)
    a baskinka super !! mam podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moje ulubione polaczenie kolorystyczne! wygrywa wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ta baskinka :) świetnie wyglądasz :)
    Dziękuję i wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna baskinka :)A TY Piękna zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za życzenia i wzajemnie :) A bluzeczka z baskinką wygląda przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyś śliczna jak zwykle ;D* a naszyjnik cudny masz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna baskinka! :))
    dziękuje za komentarz :)
    może obserwujemy?
    LOSZI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. łaaa świetny zestaw,piękna dziewczyna!
    Super:)
    Pozdrawiam!
    http://imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna baskinka:)wspaniale się prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz!
    Czerń i biel nigdy nie zawiedzie;))
    Pozdrawiam gorąco! ;))

    OdpowiedzUsuń