Translate

piątek, 22 marca 2013

i znowu piątek...

Witam kochani,
nie do wiary jak ten czas leci, jak dla mnie zdecydowanie za szybko! A do tego jestem niepocieszona faktem ,że zima nie ustępuje wiośnie, a obiło mi się o uszy, że będzie jeszcze zimniej.
Kiedy jakiś czas temu zawitało na kilka dni słoneczko, temperatura była na + a cały śnieg stopniał, myślałam, że to już koniec zimny i nadchodzi wiosna, nawet chciałam chować zimowe obuwie, a teraz co ? Zima pełną parą! No ale co zrobić, mogę tylko ponarzekać, a to i tak niczego nie zmieni. Trzeba cierpliwie czekać na ocieplenie. W mojej szafie już czeka kilka ciuszków w wiosennych kolorach i już nie mogę się doczekać kiedy będę mogła je wyciągnąć.
Wczoraj dostałam od rodziców marynarkę :) Tym razem do kolekcji dołączyła czerwona, bo takiej mi brakowało. Jednak jest to marynarka nie taka przyległa tylko bardzie oversize. Kiedyś lubiłam tylko dopasowane ubrania, zabawne jak gust człowieka się zmienia :) To chyba przez to, ze staje się doroślejsza teraz wiem, że ładnie nie znaczy obciśle...
Oglądałam ostatnio "Ugotowani" specjalny odcinek z gwiazdami i tam spodobała mi się stylizacja Anny Wędzikowskiej właśnie w marynarce overzise, ona miała w kolorze siwym i bardzo mi się podobał jej strój i sama zapragnęłam mieć swojej szafie jedną taką marynarkę, rodzice byli w Szczecinie także poprosiłam mamę, żeby mi kupiła. Duża była moja radość jak  się okazało, że marynarka będzie prezentem od nich :)
Jutro znów na zajęcia, a tymczasem mój dzisiejszy strój, w którym pojawia się nowość kupiona z myślą o wiośnie, o przepraszam dwie nowości :) Chodzi o biżuterie: kupiłam nowy naszyjnik w żywym kolorze i piękną bransoletkę składającą się z żółtych motylków :)
















Mam nadzieję, że się podoba :) Na dziś to wszystko, żegnam się z wami i życzę miłęgo weekendu :*

23 komentarze:

  1. pięknie się prezentujesz, cudna koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygladasz :) naszyjnik to taka kropka nad i :) dopełnia całą stylizację :) a gdzie ta marynarka???? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta czerwona? Aaa ona to w następnym poście :)

      Usuń
  3. Gorgeous outfit! Love your necklace so much!

    Have a great weekend Nikoletta,
    devil-wears-gabbana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie !Koszula świetna, sama podobnej poszukuję i jak na razie na tym się kończy, bo nie mogę znależc odpowiedniej :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Piękna:*
    Kurcze ale cudownie wyglądasz! Wszystko dopięte na ostatni guzik :) Naszyjnik idealnie zamyka całość ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz! naszyjnik przykuwa uwagę- bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. naszyjnik rzuca sie w oczy ;)
    ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie kochana,wszystko idealnie
    skąd ten piękny naszyjnik ??

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog i post !
    Zapraszam do siebie strang-woman.blogspot.com może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Milo,że mnie odwiedziłaś:) Również chciałam chować już zimowe obuwie jak i kurtki zimowe,a tu taka niespodzianka!Wierzę,że nie długo się rozpogodzi:) Genialna stylizacja,najbardziej podoba mi się zestawienie koszuli z tym łańcuszkiem:) świetny kolorek:)
    obserwujemy? pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana super zestaw :)
    Chętnie sama bym się tak ubrała :)
    Koszula jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naszyjnik zdecydowanie rzuca się w oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi też podoba się Twój naszyjnik ma super kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie to wykombinowałaś koszula i naszyjnik ładnie wyglądają razem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuje za komentarz :)
    Twój również mi się podoba ;)

    LOSZI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń


  16. Przepiękna stylizacja, bardzo mi się podoba:)
    Świetnie się w niej przezentujesz, bardzo do ciebie pasuje taki style:)
    Jesli znajdziesz chwilkę czasu to zapraszam do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  17. boskie połączenie, a na dodatek świetnie zaprezentowane;)
    bardzo podoba mi się naszyjnik- ma idealny kolor.
    fenomenalnie zestawiłaś go z jeansową koszulą!
    masz piękne włosy i jesteś bardzo piękna :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie <3 Neonowy naszyjnik jest przepiękny, świetnie się prezentuje;)

    OdpowiedzUsuń