Translate

piątek, 15 marca 2013

Piątkowy luz..

Witam,
nareszcie upragniony piątek, wolny weekend :) Szczerze to ten tydzień był dla mnie męczący i z upragnieniem czekałam na te dni, żeby porządnie zregenerować siły.
Obecnie jestem u rodziców, bo tata dziś ma urodziny, nie robi żadnej imprezy, ale żeby mu było miło kupiłam wino i mały torcik, aby zrobić miłą niespodziankę. Najlepsze było to, że tata zdziwiony pytał z jakiej to okazji :) Zapomniał, że ma dziś urodziny :) Tym bardziej cieszę się, że niespodzianka udała się całkowicie :)
Za oknem dalej zimno i śnieg, ale prognozy pokazują, że w tygodniu pogoda się poprawi także jestem dobrej myśli :)
Dziś wygodny zwyklaczek. Płaskie emu, ponieważ na oblodzonym chodniku ciężko poruszać się w obcasach, do tego ulubiony kardigan z ozdobnymi dżetami, nowy biały t-shirt z motywem kobiety i czarne rurki,a na głowie warkocz :) Tak dziś się odziałam i po mieście ścigałam :)
Zapraszam na zdjęcia:










Mam nadzieje, że się wam podoba :)
POzdrawiam i życzę miłego weekendu :* Mam nadzieje, że mój będzie udany :)

14 komentarzy:

  1. uwielbiam takie zwyklaczki ! wygoda przede wszytskim ! świetnie ci w takim wydaniu :)))
    koszulka jest rewelacyjna !!! bardzo bardzo ładnie Kochana :* buziaki:)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny casual'owy look kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great outfit,love the top and your sweater! ;))

    Have a great weekend Nikoletta,

    devil-wears-gabbana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely tee!!!
    Do you like to follow each other???
    Let me know...
    expressyourself.paolalauretano

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie i na luzie, podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosze odezwij sie do mnie na maila kasiabanaszak922o2.pl
    jestem z goleniowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię taki luz! pozdr i zapraszam do siebie ja oczywiście zostałam już na stałe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie takie lużne zestawy.;)

    OdpowiedzUsuń