Translate

środa, 27 marca 2013

Pomysł na kolacje :)

Witam,
dziś przychodzę z trochę innym postem.
Na kolacje lubię zjeść coś lekkiego, zazwyczaj coś jogurtowego lub na mleku. Dziś postanowiłam spróbować jak smakuje mango, bo wstyd się przyznać tyle lat już jestem na tym świecie, a nigdy nie jadłam mango :) To chyba dlatego, że zazwyczaj wolę sprawdzone owoce, takie "codzienne" :)Typu pomarańcz, jabłko, brzoskwinia czy banan. Tak więc kupiłam dziś w Lidlu mango i postanowiłam wymyślić jakiś mały zdrowy deser :) Do tego potrzebowałam oprócz mango, jogurt naturalny i garść musli crunchy... Aaa no i deser wymaga także wyciągnięcia blendera :) Powiem tak: wyszło pyszne :) I mogę szczerze polecić :) Wygląda to tak:

Bierzemy kilka kawałków mango i robimy z niego mus za pomocą miksera/blendera. Na nasz mus kładziemy cztery łyżeczki jogurtu, następnie odrobinę musli i ponownie trochę jogurtu. Na górę jeszcze trochę musu i kilka kawałków musli. Gotowe! Smacznego :) Polecam
Pozdrawiam, życzę udanego wieczoru. Na dniach postaram się dodać jakiś zestaw :)

10 komentarzy:

  1. Mhh też lubie takie desery ja robie podobnie tylkododaje jeszcze orzechy miód :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm :) to musi byc przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam, mniam!!! uwielbiam takie jedzonko!!! ten deserek wygląda smakowicie!!!! napewno jutro na kolację zrobię sobie taki!!!
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmmmmm pycha <3 :) ale bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda mega apetycznie :D aż mam ochotę na coś takiego ;D u mnie nowa notka KISS

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmmniam.... Wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń