Translate

środa, 6 marca 2013

Słoneczko... skóra węża i kokardki na plecach

Witam,
mamy dziś środę, za oknem słonecznie (nareszcie!). Nadchodzi powoli wiosna, a ja z koleżanką postanowiłyśmy trochę o siebie zadbać tzn. postawiłyśmy na więcej ruchu. Na razie pogoda nie pozwala mi na jazdę rowerem dlatego jako odpowiednik wybrałyśmy z koleżanką wypady do fitness klubu.Pierwszy raz byłyśmy w poniedziałek i powiem wam, że jestem zadowolona od razu poczuła się lepiej :). Pobiegałam trochę na bieżni, trochę ćwiczeń na steperze i jazda na rowerku stacjonarnym, wypociłyśmy się ostro :) ale dobrze to wpłynęło na moje samopoczucie. Jutro idziemy na zumbe żeby zobaczyć jak będzie i porównać, co nam lepiej pasuje :) Oczywiście jak na termometrze pojawi się więcej na plusie to wyciągam rower, ponieważ to moja ulubiona aktywność (oh chyba juz o tym wspominałam :)).
Zaraz wybieram się do Szczecina z papierkami do szkoły i coś mi się wydaje,że poświecę trochę czasu na zakupy :) Zobaczymy :)
Tymczasem wrzucam zestaw sprzed kilku dni. Na który składają się wężowe spodnie i sweterek z uroczymi kokardkami na plecach... Ostatnio zauważyłam, że wciąż "męczę" albo spodnie skórkowe albo te wężowe. Obie pary są świetne, czuje się w nich dobrze i pasują do różnych rzeczy, a to jest dla mnie bardzo istotne :)
No to zapraszam na małą dawkę zdjęć:








Mam nadzieje, że się wam podoba :) Kończę i lecę szykować się do wyjazdu. Buziaki :**

12 komentarzy:

  1. bardzo twarzowy sweterek :)
    i ciekawa stylizacja
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. sweter ma bardzo ładny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne spodnie i buty;)
    Pieknie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz cudownie i ten zestaw jest Cudowny!!! wszystko mi się podoba- chcę takie spodenki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ mi się podobają Twoje spodnie...rewelacja! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek jest cudowny :) a te kokardki...boskie, urocze i w ogóle super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super, najbardziej podobaja mi sie spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ty masz piękny ten sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna torebka zresztą jak cały outfit :D

    www.teen-of-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń