Translate

piątek, 1 marca 2013

Słoneczny piątek

Witam,
no i mamy piątek, dla jednych czas odpoczynku po ciężkim tygodniu dla innych czas na uczelni (ja jestem oczywiście w tej drugiej grupie). Dziś nie mamy żadnych zajęć i dopiero jutro jadę na wykłady. Dziś piękna pogoda, wiosna powoli nadchodzi :) Jednak nie może nas zwieść to słoneczko,ponieważ jeszcze czuc chłód w powietrzu. Ja dziś wskoczyłam w spódniczkę i trochę zmarzłam... Tak czy owak jestem niezmiernie szczęśliwa, że zima odchodzi :) Już niedługo będę mogła wyciągnąć rower z piwnicy, bo już brakuje mi akltywności, zimą staje się bardzo leniwa, dlatego czas się zabrać za siebie i trochę poruszać, a jeśli chodzi o aktywność fizyczną, to najbardziej lubię jazdę na rowerze.
Dziś znów mój asymetryczny neonowy sweter, tym razem połączyłam go z bandażową mini. Mam nadzieje, że wam się spodoba, bo mi ten zestaw przypadł do gustu :)
Zapraszam do obejrzenia fotek :













Pozdrawiam i życze udanego weekendu :*

26 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz.;) piękne ciuszki.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sweterek ma prześliczny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pieknie wygladasz w neonowych kolorach, taki typ urody swietnie prezentuje sie w wyrazistych barwach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuper- do twarzy Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kolor Ci bardzo pasuje :) ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne połączenie neonowego sweterka i czarnej mini:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku ten sweterek jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjnie wyglądasz! :) sweterek cudny, przygarnęłabym ;) pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz,bardzo szykownie:))) Boski ten sweterek:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwyciłaś mnie tym zestawem, wszystko idealnie dopasowane! Promiennie wyglądasz! ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
  11. ten sweterek jest cudowny!!!!podoba mi sie połączenie z mini :))) a buciki są świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale Ty ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjny kolorek sweterka,świetnie Ci w nim!

    OdpowiedzUsuń
  14. Niby prosto, ale naprawdę efektownie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;))
    Ten sweterek jest naprawdę śliczny ;))
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. kolor swetra zabójczy :) zresztą jak i cały look :)
    obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. sweterek w moim ulubionym kolorze ;) ślicznie wyglądasz ;D

    Obserwuję i liczę na rewanż ;3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale sweterek ma piękny kolorek :)
    Cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej! Mega podoba mi się Twój blog :) Super piszesz i dodajesz ładniutkie zdjęcia :*.
    Obserwujemy? :))

    aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny sweterek- bardzo podoba mi się kolor i fason:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie:)

    Ps. Obserwuję :) Jeśli i mnie chcesz troszkę poobserwować, zapraszam bardzo gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana, zapraszam do mnie na KONKURS!;)

    http://collectionofhours.blogspot.com/2013/03/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń