Translate

niedziela, 31 marca 2013

Świąteczna niedziela

Witam,
jak tam u was święta mijają? Ja oczywiście cierpię, ponieważ jak to w święta za dużo sobie pozwoliłam. Teraz żałuje, że przesadziłam z ciastem..eh :) Pewnie większość ludzi w święta przegina z jedzeniem, no nie licząc wyjątków. Podziwiam tych, którzy mają silną wolę i nawet w święta trzymają się diety :) Ja czasem muszę sobie zjeść więcej niż normalnie i dziś właśnie tak było. Mam nadzieje, że przez ten jeden wyskok nic mi nie przybędzie  :) Zobaczymy :)
Dziś przychodzę do was z moim świątecznym zestawem. Święta wielkanocne kojarzą mi się z kolorem żółtym, dlatego dziś czarna elegancja ożywiona żółtą baskinką, a wygląda to tak :
























Co do zdjęć na śniegu w krótkim rękawku, to pewnie pomyślicie, że zwariowałam :) Nie było tak źle, wytrzymałam te kilka minut, nie było aż tak zimno, a chciałam pokazać bluzkę bez marynarki :)
Jeszcze raz Wesołych Świąt! :*

11 komentarzy:

  1. super zestaw:) bardzo mi się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja , fajny naszyjnik :)
    może obserwujemy ;>?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta żółta baskinka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądas. Super zdjęcia. Bardzo podoba mi się ten zestaw :) Bardzo w moim guście:) POzdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, wielkie WOW ! :) Baskinka jest świetna i w dodatku ma genialny kolor :) Zapraszam do mnie na bloga, na którym trwa konkurs! :) Można wygrać dowolnie wybraną parę butów :) Zapraszam!

    http://mowminessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely peplum top!!!!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie zestawiłaś kolory, super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie super!!!zapraszam do obserwowania i do siebie www.swiat-karinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń