Translate

wtorek, 12 marca 2013

zwiewnie ze skórą węża...

Witam kochani,
co u was słychać? U mnie za oknem dalej śnieg, który zaskoczył nas kilka dni temu... ale powoli topnieje i temperatura skacze w górę - to dobre znaki :) Ostatnio byłam na małych zakupach, kupiłam dwie nowe marynarki. Uważam, że marynarka to dobra inwestycja wystarczy założyć ją do ciekawego t-shirtu i spodni a stylizacja nabiera uroku. Do tego wpadły w moje ręce kolejne spodnie, tym razem jasne w kwiatowy wzór, idealne na lato do pastelowych stylizacji :) Już nie mogę się doczekać tych słonecznych dni :)
W sobotę wieczorem byłam z koleżankami na imprezce z okazji Dnia Kobiet, było bardzo fajnie :)
Dziś chciałam pokazać zestaw ze zwiewna koszulą i moimi wężowymi spodniami, które są świetne :) Zdjęcia robione były w zeszłym tygodniu, ale nie miałam okazji wcześniej ich zamieścić, dlatego robię to teraz. Mam nadzieje, że wam się spodoba.






Koszula- Stradivarius, buty- Deichmann, biżuteria- FH Anet, spodnie i torebka- miejski sklep
Pozdrawiam i życzę miłego dnia :*

21 komentarzy:

  1. Z postu na post robisz się co raz piękniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ALe ładne słoneczko u Ciebie, wyglądasz bardzo ładnie, wąż super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygladasz świetnie, bardzo ładna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje bardzo! :)
    koszula jaka ładna :)

    LOSZI.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. a już myślałam, że pokażesz łupy :D świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie :)) ahh kiedy ta wiosna......

    OdpowiedzUsuń
  7. super zestawienie!! spodnie świetne!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealnie, świetne spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny look! Kurcze bardzo potrzebuję takiej koszuli :P
    Buziaki Piękna ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. uroczo <3 śliczna koszula i ciekawe spodnie !:) Miłego tygodnia Kochana :)*

    OdpowiedzUsuń
  11. o tak jak juz wiesz koszule ubóstwaim genialny krój lubie jak tył jest dłuzszy - spodenki mega <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie, a spodnie super!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. ten zestaw jest świetny!!! spodnie- cudne- idealnie dobrana bluzka i torebka- wyglądasz mega!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw i rewelacyjna torba

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz:) świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo udane połączenie faktur- duuuży plusik :)

    U mnie nieco lepiej z pogodą, moje fotki znów przepełnia słońce :))

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja, super !! Zapraszam do siebie na nowy post
    http://mfashion88.blogspot.com/2013/03/military-look.html

    OdpowiedzUsuń

  18. http://mfashion88.blogspot.com/2013/03/military-look.html

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam stylizacje z pazurem! genialnie !
    Buziaki;*

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń