Translate

piątek, 12 kwietnia 2013

Czy to aby napewno wiosna?!

Witam,
w tytule zawiera się treść moich dzisiejszych rozmyślam. Od dwóch dni, gdy patrze za okno zastanawiam się czy pogoda przypadkiem nie oszalała. To, co widzę za oknem przypomina bardziej jesień niż piękną wiosnę... No tak prawda mieliśmy kilka słonecznych dni, każdy już pewnie cieszył się, że to upragniona i tak bardzo wyczekiwana wiosna, a tu znowu jakieś żarty! Szaro, buro deszczowo i ponuro, ten obraz kojarzy mi się z jesienią. Czy będzie nam dane wreszcie cieszyć się słoneczną i pogodną wiosną czy raczej nie? Już sama nie wiem...
Jutro wychodzę z moją przyjaciółką (Olą) na jakiegoś drinka, ponieważ nie widziałyśmy się od czasu przedświątecznego. Wiadomo święta, później ja miałam ważny projekt na uczelnie i tak nie było czasu wyskoczyć na małe plotki. Dlatego jutro zamierzamy to nadrobić :)
Dziś chciałam wam pokazać zestaw adekwatny do pogody, czyli czerń i szarość, ale jest jeden mały akcent kolorystyczny, w postaci naszyjnika, który od pierwszego spojrzenia w sklepie skradł moje serce :) Już go widzieliście i dużo osób podzielało moje zdanie, że jest śliczny :) Myślę, że potrafi ożywić każdą stylizacje :)














Bluzka- River Island (dorwana w sh)
spodnie - New Yorker
Buty- Deichmann
Torebka- Allegro
naszyjnik - Chiński sklep

Mam nadzieję, że wam się podoba :) Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :*

17 komentarzy:

  1. swietny outfit, bardzo mi sie podoba! :) obserwuje i zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny zestaw!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiłam na Twój blog przypadkiem, muszę Ci powiedzieć, że oglądnęłam go aż do samego początku, troszkę nad tym posiedziałam lecz było warto. :) Boziu kochana jakaś Ty jesteś cudowna, pod każdym względem. :) Bardzo się cieszę, że Cię ujrzałam i dodałam Cię do obserwowanych. :) Ah jakie to cudownie uczucie. ;)Od dzisiaj Jesteś moja najwspanialszą inspiracją, z każdym postem dalej zachwycałaś mnie coraz bardziej, to jest cudowne. :) Chciała bym być taka jak Ty - czyli idealna w każdym calu. :) Nie pomyśl sobie, że słodzę Ci od tak sobie, piszę to prosto z serca bo jesteś wartościową osobą dla mnie. :* Od razu zapraszam na swój blog, który dopiero "raczkuje" na którym będę pokazywała moje wyroby uszyte przeze mnie i nie tylko. :) :*

    Pamiętaj kochana, zdobyłaś moje serce, trzymaj tak dalej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Kochana :* :)
    Ooo jaki super zestaw! Pięknie wyglądasz Ślicznotko :) A naszyjnik cudowny! :) W rzeczy samej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz ;-) Świetne połączenie! Zapraszam do mnie na nowy post :-) Czekam na Twoją opinię! Pozdrawiam :*

    http://mowminessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! :) A naszyjnik faktycznie cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bluzeczka :) a okropnie zazdroszczę, ze dorwałaś ją w sh :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie ożywiłaś całość kolorowym naszyjnikiem:) jest naprawdę piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobna tuniczkę, uwielbiam szarości :D

    Wspaniale wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw, naszyjnik bardzo trafny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny pomysl zeby dodac do calosci ten naszyjnik :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny naszyjnik! :)

    Pozdrawiam
    http://womanlinesska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Naszyjnik jest przepiękny :)
    Będzie idealnie się nadawać do wiosennych jak i letnich stylizacji ;P

    OdpowiedzUsuń