Translate

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Kobalt i lososiowa marynarka

Witam,
jak wam minął weekend? Ja jakoś przeżyłam na zajęciach, w sobotę trochę się pobawiłam na trzydziestoleciu ślubu rodziców mojego Wojtka, było wesoło :)
A dziś zaczął się kolejny pracowity tydzień.
Ja przychodzę dziś z dość kolorową stylizacją. Kobaltowe spodnie i łososiowa marynarka, a do tego akcent kolorystyczny z formie naszyjnika, który już widzieliście kilka razy. No cóż jest to mój faworyt, dlatego często go zakładam :)












Spodnie - nn
marynarka - C&A
torebka- allegro
Buty- Czas na buty.pl
Naszyjnik - chińczyk
Pozdrawiam :*

17 komentarzy:

  1. Lubię marynarki, Twoja ma śliczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne połaczenie kolorów:)) piękna marynarka :) i ten naszyjnik cudo♥


    zapraszam na nowy post;)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię Cię a takich żywych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kolorki :) Marynarka świetna !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak super ten naszyjnik pasuje do marynarki *.*
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  6. ten zestaw jest cudowny!!!! spodenki super- nie dziwie się że ten naszyjnik jest Twoim faworytem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię dużą biżuterią Twoja jest super i te kobaltowe spodnie extra kolor zapraszam do mnie

    http://fashionclub24.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny naszyjnik, idealny do letnich sukienek !
    zapraszam do nas :) onlychampagne.blogaspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny naszyjnik ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie na NOWY POST ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. naszyjnik przepiękny, ale już Ci to pisałam ;)
    świetna kolorystyka stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten Twój naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O widzę koralowa marynarka :)
    Podobna do mojej sprzed dwóch wpisów :)

    Ale naszyjnik masz przepiękny :)
    Boski :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naszyjnik ooobłęd! Podoba mi się Twoje kolorystyka tego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudwone połaczenie kolorystyczne i wspaniały naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie Nikoletta, aż mnie zainspirowałaś do założenia własnego bloga. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń