Translate

niedziela, 28 kwietnia 2013

Niedzielny odpoczynek

Witam,
dziś piękna, słoneczna niedziela :) Rano byłam na zajęciach z angielskiego. Oczywiście będąc w Szczecinie musiałam zahaczyć o Kaskade, ponieważ szukam jakiś fajnych sandałków. Niestety poszukiwania bezowocne i muszę szukać dalej, aż znajdę takie buciki, które pokocham od pierwszego wejrzenia :) Korzystając z okazji poszłam na przepyszną sałatkę do Salad Story, a następnie zobaczyłam co w Empiku piszczy :)
Niedawno wróciłam do domu, no i z racji tego, że mój Wojtek oczywiście zapracowany poza domem, co bardzo mnie denerwuje, ponieważ w tak piękną pogodę fajnie by było pójść gdzieś razem na spacer, no ale cóż nie zawsze można mieć to, czego by się chciało. Z tego tez powodu musiałam sobie jakoś zagospodarować resztę dnia. Postanowiłam nadrobić zaległości prasowe i obejrzeć jakiś film. Taki miły odpoczynek w domowym zaciszu przy pysznej zielonej herbacie :)
W drodze do domu ze szkoły zdążyłam przeczytać nowy numer Grazi, został mi jeszcze Świat Wiedzy, który otworzyłam już w domku.
Polecam to czasopismo, fajnie się czyta, grafika miła dla oka, a treść naprawdę bardzo ciekawa :)
Po przeczytaniu gazetki do końca zaplanowałam sobie seans filmowy, ponieważ dawno tego nie robiłam (nauka i inne obowiązki). Wybór padł na film, który polecała na swoim blogu inna bloggerka, ufam jej opinii dlatego zaraz biorę się za oglądanie:
lubię filmy z serii thrillerowatych, dlatego mam nadzieje, że ten spełni moje oczekiwania :)
No a jak film i gazeta, to nie obejdzie się bez pysznej herbaty. Ja preferuje zieloną bądź czerwoną ze względu ich dobry wpływ na spalanie i oczyszczanie. Dziś kupiłam sobie nową zieloną herbatę  którą mogę wam polecić. Dobry smak i świetny zapach :)




Kubek w prawdzie jest własnością mojego Wojtka, to prezent mikołajkowy ode mnie, ale jak go nie ma w domu to pozwalam sobie go czasem pożyczyć :)

No tak więc pokrótce zrelacjonowałam wam jak wygląda moje samotne niedzielne popołudnie,a na koniec dwie moje fotki zrobione przed wyjazdem na zajęcia :)



życzę wam udanego wieczoru .Buziaki ;*



8 komentarzy:

  1. Też często lubię zobaczyć jakiś dobry film :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look, wyglądasz idealnie w tej kolorystyce!

    Co do filmu, ogólnie miałam mieszane uczucia, aż do zakończenia. Ostatecznie dołączył do grupy tych dobrych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) :*
      Co do filmu, to ja także zaliczam go do dobrych. Bardzo mnie wciągnął :)

      Usuń
  3. O jak pięknie wyglądałaś <3 kurcze spodnie są mega niesamowite!!! <3 :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne masz spodnie i parkę:) uwielbiam leniwe niedziele:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Uwielbiam tą zieloną herbatę ;)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oglądałam 'Mama' i muszę Ci powiedzieć, że jak dla mnie to bardzo przeciętny film ;) strasznie bajkowy :p

    OdpowiedzUsuń