Translate

sobota, 20 kwietnia 2013

Piątkowe spotkanie przy kawie

Witam,
właśnie jadę na uczelnie i postanowiłam naskrobać do was posta, który pojawi się na blogu jak ja już będę w najlepsze siedzieć na zajęciach :). Dziś mam ćwiczenia do 18.30, a od razu po powrocie muszę lecieć na przyjęcie do rodziców mojego Wojtka, gdyż obchodzą trzydziestolecie małżeństwa.
Wczoraj spędziłam miłe popołudnie przy dobrej kawie z moją przyjaciółką Karoliną. Karolina ma już dziecko i z tego powodu mamy mało okazji, aby razem gdzieś wyjść, bo jednak obowiązki związane z macierzyństwem są dla niej najważniejsze. Wczoraj jej córeczka była na imprezie urodzinowej u kolegi z przedszkola, także miałyśmy dwie godziny na małe ploteczki :)
Dziś chciałabym wam zaprezentować mój wczorajszy zestaw stworzony właśnie na wyjście z Karoliną. Nowością jest tutaj czerwona marynarka ze Stradivariusa, cała reszta już się tu pojawiała. Mam nadzieje, że zestaw się wam spodoba. Zapraszam na kilka zdjęć:











Pozdrawiam i życzę miłego weekendu, ja już dojeżdżam do Szczecina, buziaki :*

13 komentarzy:

  1. Idealne połączenie :)
    Bardzo dobrze wyglądasz w Czerwieni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie ładne!!! i ta czerwień !!! Ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna ta marynarka :) taka bardziej sportowa niż elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, jesteś idealna w każdym calu. :) :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Marynarka jest piękna <3
    Wspaniale wyglądasz;)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny top i cudny kolor marynarki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. spodnie są świetne, marynarka również mi się podoba, lubię własnie takie o luźniejszym kroju ;)
    całuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. W czerwonym Ci do twarzy, zresztą we wszystkim Ci do twarzy:))

    OdpowiedzUsuń