Translate

środa, 24 kwietnia 2013

Po urodzinach i pierwszy dzień na diecie :)

Witam kochani,
wczoraj był dla mnie szczególny dzień :) Moje urodziny, skończyłam 23 lata, ale nadal nie czuje się dorosła :) Tak się fajnie trawiło, że w dniu moich urodzin mój luby ma imieniny także świętujemy razem. Wczoraj poszliśmy na obiad do restauracji, zjedliśmy, to co lubimy ( czyli Wojtek pizze, ja sałatkę) wypiliśmy pyszna kawę i spędziliśmy razem czas. Na tą okazję jakiś czas temu kupiłam sobie (moim zdanie uroczą) koszule z ptaszkami, połączyłam ją z moją rozkloszowaną ala skórkową spódnicą i czółenkami. Efekt ocenicie zaraz :)
Wczoraj także byłam u kosmetyczki, patrząc w ostatnich dniach na swoją twarz pomyślałam, że potrzebne mi jakieś oczyszczanie i wybrałam się na złuszczanie naskórka i czyszczenie. Jestem zadowolona, ponieważ od razu po zabiegu zauważyłam, że skora wydaje się czystsza i  zdrowsza, a mój Wojtek powiedział, że mam gładszą w dotyku. Kosmetyczka mówiła, że najlepszy efekt będzie widać gdzieś tak po tygodniu :) Zobaczymy.
Teraz zapraszam na kilka fotek zestawu :




















Koszula- atmosphere ze sklepu internetowe ModnyWygląda.pl
Spódnica- mosquito
Czółenka- Stradivarius
Torebka- allegro
Rajstopy - Gatta

W tytule informuje was, że jestem pierwszy dzień na diecie. No tak od kilku dni męczyło mnie, to , że moja twarz zrobiła się bardziej okrągła. Widać to właśnie po zdjęciach na bloga. Zaczęło mi to przeszkadzać i postanowiłam zrobić sobie prezent w formie zrzuconych kilku kg, Zobaczymy jak mi pójdzie, tymczasem trzymajcie kciuki :)
Do usłyszenia :*

30 komentarzy:

  1. Bardzo fajny zestaw :) Koszula rzeczywiście uroczo się prezentuje :)

    Ja też planuję przejść na dietę- na razie z marnym skutkiem... Poki co zmieniłam posiłki na zdrowszw i STARAM SIĘ ograniczać słodycze, a sumienie oczyszczam ćwiczeniami. Efekty są widoczne jednak mam nadzieję na coś bardziej spektakularnego :D
    Wytrwałości :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miły komentarz :)
      Ja najpierw zastosuje drastyczną dietę kapuścianą, żeby zrzucić szybko kilka kg, a potem przejdę na dietę MJ (czyli mniej jedz) mam nadzieje, że mi się uda. :)
      Tobie również życzę powodzenia i wytrwałości :*

      Usuń
  2. no to jestesmy tej samej daty ;d piekna ta spodniczka i super na tobie lezy <3
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny look;)

    pozdrawiam

    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego najpiękniejszego z okazji minionych urodzin ;)
    życzę wytrwałości ,co do diety, chociaż wydaje mi się, że jest Ci nie potrzebna .!
    wyglądasz uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw przepiękny ;)
    $licznie wyglądasz w takim połaczeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana! jaka dieta? nic takiego nie jest Ci absolutnie potrzebne!
    cudnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Po pierwsze spóźnione najlepsze życzenia urodzinowe :*:*:*
    Masz rację koszula jest urocza :) no i trzymam kciuki za tą dietę chociaż nie wiem z czego Ty się chcesz odchudzać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pięknie wygladasz!!! :)
    Kochana gdzie Ty chcesz jakąś dietę? Jejku wyglądasz fantastycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice look and blog!!!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  10. oo w życiu nie powiedziałabym że masz 23 lata;D wyglądasz baaardzo młodo:)) no to jesteś roczek starsza ode mnie!:)) wszystkiego najlepszego :)) spóznione ale szczere;)
    Piękny zestaw!:)) koszula jest świetna, ja osobiście nie lubię chodzić w koszulach ale na kimś bardzo mi się podobają:))

    Zapraszam na Nowy post
    i konkurs Giveaway

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudwona koszula, podobaja mi sie czarne akcenty na kołnieżyku i przy rękawkach, usuwaj datę ze zdjeć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna bluzeczka !

    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW!!Cudownie i elegancko :) Śliczna bluzeczka :)
    Jeśli chodzi o dietę to nie wiem z czego chcesz się odchudzac, no ale ...masz wspaniałą figurę !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. 23 :D?? To ty jeszcze mloda jestes nie narzekaj:D .Swietny zestawik :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. spóźnione wszystkiego najlepszego!
    przepięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny zestaw jednak nie twierdzę, żebyś potrzebowała diety.
    poza tym wszystkiego najlepszego ! ;)

    masz ochotę na wzajemną obserwację ?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. koszula jest po prostu rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajny elegancki prosty set :) podobaja mi sie biale koszule z motywem zwierzecym i sama planuje jakas taka nabyc :D

    ps. dobra rada - usun opcje pokazywania dat w aparacie ;* to psuje calosc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za dobrą radę, jestem wdzięczna za każde wskazówki i na pewno w kolejnych postach dostosuje się do Twojej rady ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  19. Piękny zestaw! :))

    Super wszystko dobrałaś , na 5+ ! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudnie wyglądałaś:)
    Ty skończyłaś 23 lata,a ja na odwrót cyfry,niestety...

    OdpowiedzUsuń