Translate

niedziela, 7 kwietnia 2013

Po zajęciach..

Witam kochani,
niedawno wróciłam ze Szczecina z uczelni. Jestem mega zmęczona, ale zadowolona :) Wczoraj miałam prezentacje, o której wspominałam w poprzednim poście. Pracowałam nad nią dość długo i stresowałam się jak wypadnę. Powiem wam tak: wyszło bardzo dobrze :) Nie chcę się chwalić, ale po prostu cieszę się kiedy ktoś docenia moją pracę :) Jako jedyna usłyszałam od wykładowczyni, że prezentacja byłą przedstawiona bardzo dobrze na 5+, bo szóstek nie ma i że mnie nie trzeba uczyć jak prezentować coś przed gronem słuchaczy. Zrobiło mi się bardzo miło, ponieważ stojąc i opowiadając czułam cały czas stres, a ręce troszkę mi się z nerwów trzęsły :) Także cieszę się, że wypadłam dobrze :) Postanowiłam się nagrodzić...No a w jaki sposób mogłam to zrobić ? :) No nie inaczej, jak tylko kupując sobie nowy ciuszek :) W końcu każdy powód jest dobry hehe :) Zamówiłam sobie chabrową marynarkę. W prawdzie latem królują bardziej kolory: żółty, pomarańcz itp. Ale mi brakowało właśnie tego koloru. Pomarańczową kupiłam sobie poprzednim razem, a ta chabrowa urzekła moje serce. W tygodniu pragnę jednak zaopatrzyć się w biała i zółtą :) Kocham marynarki ! Ale o tym już chyba wspominałam :)
 Dziś po zajęciach wybrałam się standardowo na sałatkę do Salad Story w Kaskadzie, ponieważ musiałam wykorzystać swoich dziesięć pieczątek i zamieniłam je na darmową sałatkę :) No a jak już byłam w galerii, to postanowiłam przejść się do kilku sklepów. No i będąc w Bershce przygarnęłam botki z wyprzedaży :) Nowości pokażę wam na końcu posta, a teraz chciałabym przedstawić moja sobotnią stylizację na uczelnie. W ten dzień akurat postawiłam na trochę kolory i wygodę, czyli pastelowe rurki i wygodne sneakersy, a do tego jasny sweterek z ćwiekami na ramionach, a wyglądało to tak:














 Mam nadzieje, że się podoba :)
A teraz dwie weekendowe nowości :















Buciki z Bershka. Cena sprzed przeceny 169 zł, a po przecenie 79zł :)














Żakiet z jednego z moich ulubionych sklepów internetowych : AreYouFashion klik
Zapraszam do obejrzenia ich oferty z nowościami, bo są świetne :)
Nazbierało mi się w szafie jeszcze kilka nowości, czyli wspominany wcześniej pomarańczowy żakiet, różowy żakiet oraz kwiatowe spodnie, które mam nadzieje niebawem, założyć, oby tylko pogoda się poprawiła i dała mi szansę nacieszyć się nowymi zdobyczami. :)
Na tym kończę i lecę na małą drzemkę, bo padam z nóg, a później muszę trochę ogarnąć mieszkanko :)
Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli :)

19 komentarzy:

  1. świetny sweterek:) no i naszyjnik!!! you rock girl!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny naszyjnik!!
    i ten żakiet cudowny, uwielbiam takie intensywne kolory !!

    zajrzyj do mnie w wolnej chwili ;)

    pzdr. frizzzy

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Kochana :)
    Świetnie wyglądasz w tym sweterku i spodniach :) mają świetny kolor :)
    a chabrowa marynarka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy sweter i gratuluję oceny!

    OdpowiedzUsuń
  5. ooooooo wyglądasz świetnie Kochana!!! <3 A ten żakiecik nowy w Twojej szafie... och kradłabym :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie się prezentujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kolory, ładna ta bluzeczka z ćwiekami!!! Pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za odwiedziny!
    świetnie wyglądasz!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz bardzo ładnie a sweterek jest boski!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nowości świetne ;) stylizacja udana!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta kobaltowa marynarka jest boska <3!

    Pozdrawiam :)
    www.magdalenacibis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna stylizqcja :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale spodnie na Tobie dobrze leżą, noś je jak najczęściej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, bardzo mi miło. Wezmę Twoją radę pod uwagę :)

      Usuń