Translate

wtorek, 9 kwietnia 2013

Wiosna coraz bliżej

Witam kochani,
pogoda robi się coraz ładniejsza, chyba wiosna powoli nadchodzi :) Wczoraj z tego powodu przeglądałam swoją szafę myśląc już o wiosennych stylizacjach. Dziś właśnie zestaw w wiosennych pastelowych barwach, ale ze względu na niezbyt wysoka temperaturę na górę zarzuciłam sweterek. To jeden z moich ulubionych swetrów. Ma przepiękny kolor, w którym świetnie się czuję :)
Na nogi zarzuciłam nowe botki, które dorwałam w Bershce na wyprzedaży, są wygodne i bardzo mi się podobają, także będą mi towarzyszyły dość często.
Ten zestaw bierze udział na wiosenny wygląd organizowany przez portal Modna polka także proszę wszystkich, którzy tu zaglądają o głosy :)
http://modnapolka.pl/look/69159/title/Pastelowo



















Jak wam się podoba?
Pozdrawiam i życzę miłego wieczora :**

17 komentarzy:

  1. Śliczny ten sweterek :)Pięknie wyglądasz, jak zawsze zresztą !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale u Ciepie wiosennie!!! uwielbiam Cię w tym sweterku- kolorek idealny dla Ciebie!!! a te butki-miodzio!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek śliczny ładnie Ci w nim!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz :) u mnie w bershce nie było tych butów... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz Kochana :) Śliczny masz ten sweterek :) :**

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie Ci w takich pastelowych kolorach:) świetne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty mi się w tym zestawie również bardzo podobasz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądasz :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)

    http://voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz :) Obserwuję! Buziaki

      Usuń
  9. sweterek jest piękny, a buciki świetne ;)
    całość jak najbardziej na plus ;)
    obserwuję i zapraszam do siebie:
    alabastrowapanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne połączenie kolorów- piękny wiosenny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz fantastycznie ! połączenie kolorystyczne zestawu genialne !
    super:)
    pozdrawiam serdecznie :*
    malaczarnablogg

    OdpowiedzUsuń
  12. Fenomenalna kolia, która jest kropką nad "i" w tej stylizacji. Moja niestey leży w kilku kawałkach. :( Torba, na którą od dawna poluję i kolor sweterka, który jest fenomenalny. :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega look :) Wyglądasz przepięknie <3 Obserwujemy?:)

    Vanessa z http://mowminessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń