Translate

czwartek, 4 kwietnia 2013

Witam po świętach

Hej,
witam was kochani po świętach. Pogoda dalej bardziej zimowa niż wiosenna, ale cóż poradzić ;/
Nadziwić się nie mogę, że już czwartek. Ostatnie dni spędziłam nad kończeniem mojego projektu wycieczki, który muszę przedstawić na sobotnich zajęciach.Stresuje się trochę tym, jak mi pójdzie. Nie jest to pierwsza taka moja praca, ale jakoś zawsze tak mam przed takimi projektami. Muszę być dobrej myśli :)
Dziś przychodzę z nową stylizacją. Będzie trochę sportowej elegancji, ponieważ połączyłam marynarkę z wygodnymi sneakersami. Mi ten zestaw bardzo odpowiada, mam nadzieje, że wam również się spodoba. Zapraszam do obejrzenia zdjęć:















Marynarka- Bershka
Buty- Czas na buty
Naszyjnik - FHAnet
Żegnam i życzę miłego wieczorku. Ja uciekam przygotowywać przemówienie na projekt, a potem kolejny odcinek "Przyjaciółek" :)

13 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie :) Marynarki uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi miło! :)
    bardzo ładna stylizacja :)

    LOSZI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna kolorystyka ;) świetne buty i t-shirt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne buciki i marynarka! Widzę, że mamy podobny gust jeśli chodzi o marynarki, ja także je uwielbiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie :) kolory są super :)
    trzymam kciuki za sobotę :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne buty i marynarka :)

    pozdrawiam,
    Monika KAKU fashion & cook

    OdpowiedzUsuń
  7. oryginalne połączenie kolorystyczne!!

    OdpowiedzUsuń