Translate

sobota, 18 maja 2013

leniwa sobota

Witam kochani,
nareszcie po ciężkim tygodniu nastała sobota :) Mam zamiar spędzić ją leniwie może przy książce, może przy dobrym filmie :) A później na pewno jakiś spacerek, ponieważ trzeba korzystać z ciepła za którym tak tęskniłam :)
Dziś mam dla was zestaw w odcieniach zieleni i nude. Spódniczka, którą wam prezentuje pochodzi z h&m, a dorwałam ją w SH za 6 zł :) Ma ona wzór składający się z drobnych kwiatuszku i falbanki. Do spódnicy dodałam jedna z moich ulubionych bluzek, która ze względu na swoją lekkość nadaje się na ciepłe dni. Na nogach botki z bershki, które udało mi się kupić na wyprzedaży i wiem, że był to dobry zakup, ponieważ bardzo je lubię i pasują do wielu moich zestawów. W ręku torba, która może już nudzić, ponieważ widać ją w większości moich postów, ale po prostu jak już mówiłam uwielbiam ją :) Zresztą jeśli mam torbę to nie kupuje stu innych tylko męczę tą moją jedyną, ulubioną :) Do ciemniejszych zestawów mam drugą czarną i to mi wystarcza :)
Zapraszam na zdjęcia













Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :*

20 komentarzy:

  1. fantastycznie wyglądasz:) świetne masz te botki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziewczęco i elegancko, super :) i buty chyba wygodne do chodzenia po takiej powierzchni ;) a będzie notka na ten konkurs z mojanowafigura.pl/blogerki? czy spa cię nie przekonuje :>?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Buty są bardzo wygodne nawet do chodzenia po takich powierzchniach :)
      Jeśli chodzi o konkurs to nie :)

      Usuń
  3. wyglądasz promiennie i bardzo wiosennie :)
    mam tak samo z torebką- jestem wierna jednej jasnej i jednej czarnej :D

    obserwuję twojego bloga!

    ANECIA WAS HERE- more than passion ♥
    blog | facebook | twitter

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądasz :) chociaż ja założyłabym jakieś lżejsze buty :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jesteś piękna!!:)
    Cała stylizacja jest genialna , nie mogę się napatrzeć :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja !
    Obserwuję i zapraszam również do siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. robilam filety z kurczaka w panierce z płatków kukurydzianych, domowe frytki, domowy sos czosnkowy i kukurydza :) polecam, danie jest przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, jak zawsze stylowo i z klasą. :)
    Podoba mi się :)

    Buzi :*

    OdpowiedzUsuń
  9. mam bardzo podobną torebkę, jeśli nie taką samą :) ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. botki śliczne, nawet miałam w planach je kupić, tylko, że te z frędzelkami :P
    zestaw piękny, lekki, wiosenny ;)
    pozdrawiam kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię połaczenie letnich stylizacji z mocniejszymi butkami!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza stylizacja. Spódniczka jest śliczna, a cieliste koturny fajnie wydłużają nogi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten zestaw jest super fajna zwiewna bluzeczka i spódnicza ma ładny motyw!

    OdpowiedzUsuń