Translate

niedziela, 5 maja 2013

Majowe grillowanie




Witam kochani,
majowy długi weekend dobiega końca. Niektórzy mogli się cieszyć wolnym od środy aż do dziś. Mój weekend był przerywany ze względu na pracę. Miałam wolną środę, piątek no i dziś.
W środę byłam u rodziców na grillu, było fajnie, bo dość cieplutko. Miło spędziliśmy czas. Dziś kilka fotek z tego dnia, a na końcu przepis na grillowane mielone, czyli coś dla wielbicieli tego mięska :)
Najpierw kilka fotek mojej stylizacji na grilla, czyli luz i trochę elegancji w formie marynarki ze Stradivariusa :)





z bratem :)
Teraz zapowiadany przepis na  mielone. Jest to dobry pomysł dla tych, którzy lubią tą mięsko, ale również dla tych, którzy dbają o linie i od karkówek, kiełbasek etc trzymają się z dala :)
Moje roladki wykonane są z mięsa z indyka także naprawdę są mniej kaloryczne niż inne propozycje na grilla :)

Składniki:
0.5 kg mięsa mielonego z indyka
jajko
dwie łyżki bułki tartej
cebula średnia
dwie łyżeczki musztardy sarepskiej
sól, pieprz
słodka i ostra papryka
czosnek
przyprawa do grilla

Mięsko umieszczamy w misce, wbijamy jajko i dodajemy bułkę tartą. Wszystko ładnie mieszamy. Następnie doprawiamy wszystkimi przyprawami ( ilość przyprawa indywidualnie, jak kto lubi) i dodajemy musztardę, wszystko dokładnie ze sobą mieszamy. Odkładamy na jakieś pół godziny do lodówki. Następnie formujemy podłużne roladki i nabijamy na dłuższe patyczki. Kładziemy na grilla i czekamy aż się ładnie zarumienią. Do tego można zrobić sos jogurtowo-czosnkowy. Smacznego :)

Żegnam się już z wami i wracam do dalszych porządków w mieszkaniu, no a później może wybiorę się na mały spacer, bo słoneczko pięknie świeci :)
Pozdrawiam i życzę udanej niedzieli :**

16 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz;)) ja dwa dni grillowałam i nadal nie mam dość;D hehe
    Fajny pomysł na te roladki:D chociaż ja preferuje karkówkę z grilla;D


    Zapraszam na Nowy Post

    OdpowiedzUsuń
  2. Mhhh pyszności :) Szkoda ze to już koniec tej majówki :) Ładna marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny krój marynarki uwielbiam takie meskie sylwetki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja :)) Marynarka jest cudownaa <3
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  5. OJ zjadła bym taką roladkę :) wygląda bardzo apetycznie

    http://fashionclub24.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny T-shirt ;)
    a marynarka ma świetny krój ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetną masz tę marynarkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz !! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja o ja o ja! Te roladki muszą być świetne! Kurczę, szkoda, że dzień wcześniej nie widziałam tego posta - miałam mięsko mielone, ale dodałam je do sosu bolońskiego :/ Ale to nic. Pobiegnę do Biedronki i kupi jeszcze jedno i jutro takie zrobię.
    Co do zestawu - dołączam się do zachwytów nad marynarką - bardzo fajna! I shopper i buty też :) Ja idealnego shoppera szukam już od miesiąca, ale z marnym skutkiem :/ Bo mój ma być beżowy :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz :)))) Widze że majówka się udała :)))

    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo muszę koniecznie wypróbować te roladki. Uroczo Ci w takiej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń