Translate

środa, 8 maja 2013

Majówka nad morzem

Witam,
dziś mamy piękna, ciepłą i słoneczną środę! Jest cudownie, taka pogoda dodaje radości i sił :)
W niedziele mam egzamin z angielskiego, więc muszę przyswoić trochę materiału. Po napisaniu posta zabieram się za słówka, a potem może pouczę się ich na świeżym powietrzu, bo trzeba korzystać z pogody. Jedyna rzeczą, która psuje mi tego dnia radość, to ból gardła ;/ Nie wiem czemu mnie złapało, wiem jedno czuję się niekomfortowo... Miejmy nadzieje, że szybko minie.
Dziś chciałam jeszcze cofnąć się do długiego weekendu i pokazać wam mój zestaw, w którym wybrałam się z rodzicami nad morze. Pojechaliśmy do Pobierowa w sobotę. Była to dobra decyzja, gdyż nad morzem było świetnie. Ciepło, bezwietrznie- idealnie na spacerek plażą. Byłam w szoku widząc na plaży ludzi w strojach kąpielowych ( co niektórzy nawet chodzili po wodzie) ok było ciepło, ale ja ze względu na to, że jestem zmarźlakiem, nie odważyłabym się jeszcze zdjąć odzież.
Spędziliśmy tam cały dzień, dużo spacerowaliśmy, oczywiście nie zabrakło też lodów/gofrów. W prawdzie ograniczam ostatnio jedzenie i słodkości są nie wskazane, ale raz na tydzień coś słodkiego można sobie zjeść, tym bardziej, że tyle czasu spacerowania na pewno sprzyjało szybkiemu spaleniu kalorii :)
Teraz zostawiam was z kilkoma fotkami. Mam nadzieje, że zestaw wam się spodoba :)
To by było na tyle jeśli chodzi o fotorelacje z wypadu nad morze :)
Mam pytanie, jakie macie zdanie na temat noszenia białych/jasnych spodni, kiedy nie ma się idealnej figury? Ja kupiłam sobie te, co widzicie na zdjęciach, bo są bardzo ładne mają taki delikatny kwiatowy wzór, którego niestety na zdjęciach dokładnie nie widać, jednak coś mi się zdaje, że takie spodnie zarezerwowane są dla super szczupłych nóg i nie za dobrze w nich wyglądam... Proszę o szczere opinie :)
Pozdrawiam i życzę miłego dnia :**

20 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia, a Ty ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja Ci zazdroszczę tego wypadu nad morze mmmmm:)
    super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz:) podoba mi się sweterek i spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. szczerze to mi się podobasz w tych spodniach :) przecież nie jesteś gruba :) a z gardłem to jakaś epidemia chyba ;p ja straciłam głos, na początku miałam tylko katar a teraz to tylko gorączki brakuje ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne zdjęcia! widać, ze pogoda dopisała!;) masz piękny sweterek;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie rewelacja :) poztywnie i wiosennie, a w tych spodniach wyglądasz super!:) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześlicznie wyglądasz kochana... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne foty - cudny sweterek- wspaniale jest mięcie w towarzystwie złota <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pardon myślałam o srebrze a napisałam złota hehe koleżanka mi za uchem truła o takiej złotej kolii :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Dobrze napisałaś, bo kolia w rzeczywistości jest złota :) To znaczy nie złota tylko pozłacana :)

      Usuń
  9. o kurcze ale ci zazdroszczę !!! i tam pieknie wyglądałaś :D
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna stylizacja bardzo podoba mi się połączenie tych spodni i miętowego sweterka torba też w moim stylu- wszystko pomieści.
    POZDRAWIAM

    http://fashionclub24.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny sweter, śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia :)) Bardzo ładnie wyglądasz!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia ;))
    Fajna bluzeczka :))

    OdpowiedzUsuń
  14. boski sweterek przepiękne kolory!! :)

    OdpowiedzUsuń