Translate

czwartek, 16 maja 2013

Sorbet cytrynowo-miętowy

Witam kochani,
dziś jestem pełna energii i optymizmu, ponieważ za oknem ciepło i słonecznie :) Wczoraj pogoda była równie piękna. W takie dni jednym minusem jest to, że nie mam chęci do nauki, a egzamin licencjacki  tuż tuż...
Wczorajszy dzień spędziłam dość miło, najpierw moja przyjaciółka z córeczką zaproponowały mi spacer nad jeziorem, bo akurat były w Nowogardzie, więc trochę pospacerowałyśmy, poplotkowałyśmy :) Później wybrałam się na spacer z moim Wojtkiem, który miał wczoraj trochę papierkowych spraw do załatwienia na mieście także prace w terenie odłożył na bok i wrócił do domu wcześniej, także mogliśmy skorzystać z pogody i trochę pospacerować. Dziś chcę wam pokazać zestaw z wczorajszego dnia, tytuł wynika z tego, że jak zobaczyłam na zdjęciach połączeniem kolorystyczne od razu skojarzyły mi się orzeźwiające lody :) Zestaw bardzo w moim stylu, czyli baskinka, rureczki w wiosennym pozytywnym kolorze, wygodne czółenka na lekkim koturnie  i ukochana torebka, która świetnie wygląda, bardzo mi się podoba, a co najważniejsze dużo pomieści i co lepsze mam ją dość długo, a w ogóle się nie niszczy :) Różne mam doświadczenia z torbami, a to uszy się urywają, a to materiał się zdziera, a ta jest niezniszczalna po prostu wygląda tak dobrze, jak wtedy, gdy ja kupiłam :)
Mam nadzieje, że wam tez się spodoba mój wczorajszy zestaw, zapraszam na kilka zdjęć:


Na tym kończę pisanie, ponieważ zaraz wybieram się do rodziców, jak ich dość długo nie odwiedzam (czyt. 3 dni) to zaraz dzwonią z pytaniem dlaczego :)
Buziaki :*

19 komentarzy:

  1. Fajnie wyglądasz bluzka rewelacyjna :)

    http://fashionclub24.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz:) Bluzka i torba cudne;) buźki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne połączenie kolorów. ;)

    nummifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! ;) http://test-by-destiny.blogspot.com/2013/04/rozdanie-z-jm-spa.html Zapraszam na rozdanie, wygrywają aż 3 osoby! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawie, ale coś bym tu dodał;)

    OdpowiedzUsuń
  6. aż mi się zachciało moich ulubionych lodów cytrynowych :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja,zdecydowanie mój styl i moje kolory :))

    pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. a TY jak zawsze ślicznie wyglądasz !!! uwielbiam baskinki - a Twoja ma cudowny kolorek :) naszyjnik boski!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. OOO jak ślicznie i kolorki cudne :)Świetna bluzeczka i torba !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. piknie wyglądasz hehe :) znaczy pięknie pięknie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękna kolorystyka ^^ świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna jest ta bluzeczka, uwielbiam baskinkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne połączenie kolorów :)
    Cudownie wyglądasz :]

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz;))
    Bluzke z baskinką masz piękna ;))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. miętowy z cytrusami mhhh pięknie wygląda!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cytrynowa baskinka jest cudna;)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładnie i pastelowo,a bluzeczka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładny zestaw i śliczne wiosenne kolory:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń