Translate

sobota, 11 maja 2013

Stylizacja inspirowana

Witam,
co jakiś czas pokazuje na swoim blogu stylizacje dnia, które tworzę na podstawie zestawów wypatrzonych u gwiazd najczęściej jest to Kim Kardashian, ponieważ uwielbiam jej styl :) Tym razem znów zainspirowałam się troszkę jej stylizacją... Zestaw ten pochodzi sprzed majówki, ale nie miałam kiedy go dodać, ponieważ chciałam najpierw zrelacjonować wam mój majowy weekend..:)
Jutro mam egzamin z angielskiego i zaraz zaczynam przyswajać ostatnią część materiału, ale najpierw chciałam zajrzeć co słychać na blogosferze :)
Chciałam się także pochwalić. Dziś pierwszy raz robiłam młodą kapustkę z mięskiem i wyszła dobra :) Chodziła ona za mną od kilku dni i postanowiłam w końcu zmierzyć się z zadaniem :) Od kiedy zamieszkałam sama musiałam nauczyć się sztuki gotowania i szczerze mówiąc uwielbiam próbować nowe dania, a najbardziej się cieszę, kiedy mojemu Wojtkowi to smakuje :) Zobaczymy jak oceni kapustkę, bo mi smakowała :)
Teraz zapraszam na kilka fotek zestawu. Mi osobiście bardzo odpowiada to zestawienie, jest niby proste, ale z nutką elegancji na co dzień, tak właśnie lubię :) Ciekawe co wy o tym sądzicie ??? :)


No to kochani ja powoli kończę i zabieram się za naukę, ale najpierw lecę do sklepu, bo dziś mam dzień słodkości, to znaczy raz w tygodniu pozwalam sobie na jakiś słodycz i dziś chcę spróbować:
Ja wybieram wersje Pink, a wy ? :)
Udanej soboty :**

17 komentarzy:

  1. swietny pomysl, bardzo fajnie Ci to wyszlo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna inspiracja i super zestaw w Twoim wykonaniu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestaw :) ! Jeny,ale jesteś drobna przy Kim :D

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglądasz :) uwielbiam styl Kim :) niestety teraz coś jej nie idzie, od kiedy jest z Kanye zmianiła swój wizerunek. Szczerze mówiąc wolałam ją w poprzedniej wersji chociaż nie jest teraz aż tak tragicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw! Marynarka piękna :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne są takie inspirowane zestawy!:)) udało Ci się go praktycznie w 100% odzwierciedlić:) świetnie wyglądasz:)

    powodzenia na angielskim:D

    zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, styl Kim Ci pasuje i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  8. noo świetny zestaw! a ta marynarka ajj.... piękna :) Na wiosne, lato idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nieźle Ci to wyszło:) i masz ładniejsza figurę niż Kim

    OdpowiedzUsuń
  10. super zestaw! :) zapraszam do mnie: http://www.thewillowsstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja także uwielbiam styl Kim Kardashian :)
    Świetnie wyglądasz, piękną masz tą marynarkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja na co dzień, bardzo mi się podoba ta żółta marynarka:)

    obserwujemy?:)
    http://balaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Amazing outfit! Just fabulous:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne ;) obserwujemy? zapraszam też do siebie ;)
    http://petiterobe-noire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń