Translate

wtorek, 28 maja 2013

W pogodnych barwach

Witam kochania,
wpadłam na chwilę w przerwie między nauką, bo co za dużo to niezdrowo, a odpoczynek też się należy :) Chcę zaprezentować mój dzisiejszy zestaw, w jasnych pogodnych kolorach. Zapraszam na kilka zdjęć:













Ostatnio naszła mnie ochota na zakup ciekawej letniej tuniki i wpadłam na internetowy sklep PranaShop, który ma w swoim asortymencie różne ciekawe ciuszki, szczególnie zachwyciły mnie dość oryginalne tuniki w orientalnym stylu. Zastanawiam się nad zakupem jednej z nich.  Wybór jest ciężki, bo każda tunika ma w sobie pewien urok. Jeśli jesteście wielbicielka tunik w ciekawym stylu to musicie koniecznie obejrzeć ofertę tego sklepu. Tuniczki znajdziecie tutaj. Mam nadzieje, że wam również coś wpadnie w oko :)

Wracam do nauki, a wam życzę miłego popołudnia :**

20 komentarzy:

  1. ekstra połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw!!! bardzo podoba mi się żakiecik- idealny do spodenek i bluzeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna koszula:) bardzo ładny naszyjnik:)
    obserwuję:):*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bluzeczka :)naszyjnik ładnie pasuje do reszty stroju:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super! Chociaż bardziej podobałoby mi się gdyby spodnie były bardziej obcisłe. Ślicznotka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja,bardzo ładna jesteś:)
    Zapraszam do siebie na konkurs z OASAP oraz do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydajesz się być bardzo sympatyczną osobą ;) Ciekawa stylizacja. Udanej nauki :)
    zpasjadozycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna bluzka :)
    obserwuje i zapraszam do siebie na małe rozdanie:
    http://petiterobe-noire.blogspot.com/2013/05/mae-swieto.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz, świetny kolor marynarki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. jak nikt pieknie laczysz pastele - strasznie mi sie podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  11. marynarka mi się baaardzo podoba! :)

    Zapraszam Cię na konkurs, możesz wygrać bon na zakupy o kwocie 150 zł w sklepie Mosquito. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie! Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny zestaw :)
    Idealnie dobrane wszystko :)

    OdpowiedzUsuń