Translate

niedziela, 30 czerwca 2013

cętkowany akcent

Witam kochani,
co u was słychać ???? U mnie pogoda nie za ciekawa :/ Mimo tego czekam właśnie na swojego Wojtka i jedziemy na spacer po plaży...
Kilka dni temu wolna już od nauki itp. wyciągnęłam wreszcie swój rower. Płyną z tego same korzyści :)  Po pierwsze nie muszę już marnować czasu i czekać kiedy będzie jechał jakiś bus, abym mogła wybrać się do rodziców. Wsiadam na rower kiedy chcę, pół godziny i już jestem na miejscu. Jest to także oszczędność, ponieważ nie muszę płacić za bilet :) No i co najważniejsze jestem teraz bardziej aktywna fizycznie :) Jesli tylko pogoda dopisuje wskakuje na rower i wieczorem robimy sobie z mamuśką rundę po pobliskich polach i lasach, tak jak miałyśmy w zwyczaju to robić w trakcie mojego odchudzania :) Jest to też czas żeby sobie porozmawiać i zacieśnić więzi córka-matka... Poza tym na egzamin uczyłam się coś o wypoczynku i najlepsza forma odpoczynku to nie tak, jak wielu myśli wylegiwanie się przed tv na kanapie tylko właśnie aktywny wypoczynek, który zwiększa naszą wydolność organizmu i podnosi sprawność. Taka spora dawka przyjemnego dla nas wysiłku pozytywnie wpływa na nasze samopoczucie :)
Zanim wybrałyśmy się na naszą wycieczkę zrobiłam kilka zdjęć, aby zaprezentować wam wczorajszy zestaw.
W którym główną rolę grają moje ulubione lordsy. Są wygodne i maja panterkowy wzór, czyli coś, co lubię :) Buty pochodzą z internetowego sklepu http://www.czasnabuty.pl/ .  Marynarka pochodzi ze sklepu Bershka, kolia to prezent od mojej przyjaciółki, a cała reszta zakupiona w zwykłym miejskim sklepie.



















Pozdrawiam was cieplutko i życzę udanej niedzieli :**

A no tak zapomniałabym  Follow my blog with Bloglovin :)

10 komentarzy:

  1. świetny set, torebkę masz boską ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też uwielbiam jazdę na rowerze i staram się jak mogę spędzać tak wolny czas :) świetne zdjęcia- buciki są cudowne- uwielbiam panterkę!!! i jak zawsze prześliczna TY!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz :) ja już dawno nie jeździłam na rowerze :) będzie ze 2 lata jak nie więcej ;p wstyd!!! w Anglii roweru nie miałam a tu jakoś brak motywacji... trzeba to w końcu zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz kochana ! tez mam takie legginsy i są cudowne !!! super
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki super rower :) pięknie wyglądasz i masz śliczny naszyjnik :) będzie mi bardzo miło jeśli byś chciała wziąć udział w moim pierwszym konkursie, w którym można wygrać ciuszki :) byłoby mi szalenie miło! :) szczegóły u mnie: www.dreams-amaze-me.blogspot.com pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny zestaw :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, panterka zawsze na czasie :) !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wyglądasz! :)
    W każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń