Translate

niedziela, 23 czerwca 2013

Egzamin zakończony pozytywnie :)

Witam kochani,
wczoraj miałam ten najważniejszy egzamin licencjacki, który przez ostatni miesiąc spędzał mi sen z powiek... Zamknęłam się w domu z notatkami. Nie dbałam o strój makijaż i fryzurę, a nawet o porządek w domu :)
Nauka się opłaciła!!! Zaliczyłam egzamin końcowy! Na dyplomie będzie 5 !!! Jak ja się cieszę :) Do tego miałam zaszczyt na absolutorium wychodzić po nagrodę za wysoka średnią przez trzy lata nauki :) Jest to dla mnie powód do dumy :)
Co do egzaminu to wczoraj od samego rana czułam stres i bałam się jak mi pójdzie, ale udało się :) Niestety było kilka osób,które muszą poprawiać egzamin we wrześniu bardzo im współczuje... Ja od dziś mogę się relaksować i korzystać z wakacji. W tygodniu wybieram się na zakupy, do kina, no i powylegiwać się na plaży (jeśli pogoda dopisze).
Mogę także zabrać się za czytanie moich ulubionych kryminałów, których trochę mi się zebrało...ale najważniejsze to muszę ogarnąć mieszkanie, które troszkę zaniedbałam. A także zacząć dodawać nowe zestawy na bloga. Mam kilka nowości do pokazania, ale to w tygodniu. Dziś ma dla was kilka zdjęć z absolutorium.
Czekam na swojego Wojtka, bo dziś chyba wybierzemy się na spacer po plaży, pogoda trochę się zepsuła, ale na spacer jest akurat :)
Zapraszam do oglądania zdjęć :)
W drodze na absolutorium 
Najlepsi na roku. Z naszymi nagrodami :)
Z jednym z naszych wykładowców. Bardzo ważna osobistość na naszej uczelni :)
NO i tak właśnie zakończyłam trzy lata nauki, ale od października mam zamiar zacząć nowy kierunek. Pedagogikę wczesnoszkolną. Moja przyszła teściowa jest dyrektorką przedszkola i zasugerowała, że ten kierunek by mi się przydał zawsze bym miała jakieś szansę na pracę w tym zawodzie :) Lubię naukę, także cieszę się na nowe studia :)

Na koniec pokaże wam czym zamierzam się zająć, czyli moja uzbierana kolekcja książek :)

Na koniec jeszcze moja propozycja na kolacje z truskawkami w roli głównej, czyli pyszna kaszka manna :)

Dobrze kochani na tym koniec, ja uciekam, a wam życzę miłej niedzieli. No i do usłyszenia niebawem, kiedy zawitam tu już z nowym zestawem :)

19 komentarzy:

  1. Nikola, gratuluję!!! :) Widzę że obie mamy już to piekiełko za sobą. Niby nic, formalność, ale jednak stresik był :)
    Fajnie wyglądałaś! Bardzo podoba mi się i spódnica i koszula. Przy okazji udanych zakupów życzę! :) Moje niestety na razie zakończyły się klapą :( Ani na wyprzedażach ani na ryneczku niczego nie upolowałam - kupiłam jedynie trzy koszulki dla małżona. Może za tydzień gdy wybiorę się na szoping z mamuśką to mi się poszczęści :)
    Co do książek (ta seria ze "śmiercią") - widziałam je najpierw w kiosku, potem w bibliotece, ale przeszłam obok nich obojętnie. Fajne jakieś? Ja na razie dorwałam kilka obyczajowych po tym gdy zawiodłam się na ostatnim Cobenie, ale i coś z dreszczykiem by się przydało.
    Na kaszkę mi smaka narobiłaś :D A nawet zastanawiałam się co by tu przekąsić na II śniadanie - zapycham się sernikiem który upiekłam, ale to szybka droga to wzrostu na wadze, więc kaszka na pewno będzie lepsza :D Dzięki za pomysł! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje! :)świetnie wyglądałaś w tym stroju :D

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje! piekna koszula!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę, gratulacje kochana:) Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje Kochana ;) teraz pora na zasłużone wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Ślicznie wyglądałaś! Koszula i kopertówka obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wyglądasz! I oczywiście przyjmij wielkie Gratulacje!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetnie wyglądasz, Kochana gratulacje :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Kochana:) pięknie wyglądałaś w tym ważnym dniu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje Kochana, piękny uśmiech !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję za całego serca ;)
    ja też mam zaległości w czytaniu thrillerów psychologicznych, bo ostatnio cały czas zajmowało mi czytanie mnóstwa książek psychologicznych, aby dobrze przygotować się na sesję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje ;) ja kilka dni temu tez bronilam ale mgr ;)

    pozdrawiam
    annaslaweta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluje i pozdrawiam!
    fajnie, ze tu trafilam
    bede Cie czesciej odwiedzac, zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna kopertówka, no i gratuluję sukcesów.

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie ;)
    borakalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje ! ;)) Życzę powodzenia w dalszej nauce;)
    A co do stylizacji, świetna!
    Kopertówka śliczna:)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluje kochana! :) kopertówka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję ! :)

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję :) bardzo ładna bluzeczka
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń