Translate

środa, 26 czerwca 2013

Jack Daniel`s w deszczowy dzień

Witam kochani,
zacznę tego posta od pytania: czy u was też od dwóch dni bez przerwy pada deszcz???? Bo u mnie niestety tak!!! W poniedziałek wreszcie przyprowadziłam sobie od rodziców rower, egzaminy się skończyły chciałam więc pospędzać czas na rowerku i czytając książki na plaży, a tu od wtorku deszcz!!! Pada i to bez chwili przerwy... Wczoraj przesiedziałam cały dzień w domu, a dziś postanowiłam wybrać się do rodziców opić w końcu mój sukces w szkole :)
Ubrałam kaloszki, wzięłam parasol, poszłam kupić dobre wino i pojechałam do rodziców. Zaraz zamierzamy je otworzyć i wznieść toast :)
Ale najpierw chciałam zaprezentować dzisiejszy zestaw na deszczowy dzień.  Cieszę się, że kupiłam te kalosze, bo są urocze a przy takiej pogodzie bardzo przydatne... Spodnie to też nowość, kupiłam je już jakiś czas temu z myślą o jesieni, ale widać latem też się przydadzą szczególnie w takie dni. Kupiłam je, ponieważ ciężko mi wybrać jeansy, które by mnie zadowalały, a te są dla mnie świetne: i kolor i krój i zdobienia w okolicy kieszeni :) A do tego zameczki z tyłu nogawki, wszystko w moim guście :) Na górę wybrałam koszulkę Jakca Danielsa, którą niedawno kupiłam u przemiłej sprzedawczyni ze sklepu musthave24.pl/. Dawno już podobały mi się te koszulki, ale zawsze miałam jakiś inny ważniejszy zakup, ale kiedy okazało się, że dostałam nagrodę za wysoką średnią postanowiłam się jakoś nagrodzić, a dla mnie najlepszy sposób to zakupy!!! Wybrałam tą koszulkę, jeszcze jedną, którą zaprezentuje w najbliższym czasie i cudowny kombinezon black&white + paski. Istne cudeńko, którym pochwalę się wam, jak tylko na dworze zrobi się cieplej. Zachęcam was do odwiedzania sklepu http://musthave24.pl/ możecie znaleźć tam wiele fajnych ciuszków, dobrej jakości, a nie wspomnę już o bardzo miłej obsłudze :) Dobra, dobra znów się rozpisałam :)
Teraz zapraszam na kilka fotek zestawu


















Dobrze kochani, to tyle dla was, mam nadzieje, ze zestaw wam się spodoba :) Ja lecę otworzyć winko i trochę się zrelaksować przy prasie i rozmowach z mamą :)
Buziole :*

14 komentarzy:

  1. ojj ten deszcz ;) fajna stylówka u mnie nowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się cały strój a najbardziej torebka ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. te kalosze są naprawdę słodziutkie :) świetny zestaw i super fotki!!! u mnie też na lubelszczyźnie pada ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz:D super koszulka:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra koszulka :) u mnie tez leje, porażka jakas :p

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia :)) z takimi ślicznymi kaloszami deszcze nie straszne :))

    zapraszam do mnie :)

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz! Grunt to dobrze się bawić nawet w deszczowy dzień :)

    Pozdrawiam,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz:) Świetne kalosze oraz t-shirt <3
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie się spisała twoja koszulka ro takiej pogody..u mnie cieplutko,bez deszczu,więc nie mogę sobie pozwolić na takie super kalosze jak ty :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie się spisała twoja koszulka ro takiej pogody..u mnie cieplutko,bez deszczu,więc nie mogę sobie pozwolić na takie super kalosze jak ty :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie się spisała twoja koszulka ro takiej pogody..u mnie cieplutko,bez deszczu,więc nie mogę sobie pozwolić na takie super kalosze jak ty :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Pożądam tą koszulkę :)
    Zestaw idealny i te kaloszki :)

    OdpowiedzUsuń