Translate

poniedziałek, 10 czerwca 2013

Weselny klimat

Witam kochani,
dziś mam dla was kilka zdjęć pokazujących moją weselna kreacje. Ogólnie miałam w oczach swoją wymarzoną stylizacje weselną, czyli żółtą rozkloszowaną sukienkę i czółenka w szpic, jednak jak człowiek coś sobie zaplanuje, to zazwyczaj ciężko później znaleźć ta idealną, wymarzoną sukienkę. No i tak było w moim przypadku. Po sukienkę jeździłam trzy razy i niestety żadna żółta nie spełniała moich oczekiwań. Sukienkę udało mi się kupić dopiero w czwartek tuż przed weselem i w sumie był to wybór tak od niechcenia, ponieważ byłam zła, że nie jest to ta jaką planowałam. Jednak jeśli chodzi o efekt końcowy jestem zadowolona. Wyglądałam prosto i elegancko.
Jeśli chodzi o samo wesele to było świetnie,welonu niestety nie udało mi się złapać, ale wybawiłam się za wszystkie czasy :) Dziś niestety moje nogi cierpią, bo nabawiłam się pęcherzy, ale warto było :)
Weekend się skończył, wesele zaliczone to dziś znów wracam do szarej rzeczywistości i nauki na licencjata...Zostawiam wam kilka zdjęć niestety średniej jakości, ale jako tako przedstawiają mój zestaw. Mam nadzieje, że wam się spodoba





12 komentarzy:

  1. ładna sukienunia, ja bym ją ciut skróciła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie, śliczna fryzura

    OdpowiedzUsuń
  3. oj kochana- slicznie wygladałaś w tej sukieneczce!!!! jest cudowna!!! i ta fryzurka super :)))
    p.s. może nastepnym razem uda Ci sie złapac welon!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczną miałaś tą sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka piękna i śliczną miałaś fryzurkę ;)
    pozdrawiam kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. elegancka, z klasą, delikatna i dziewczęca, idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz:)) w sukience się zakochałam♥

    Nowy post

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna sukieneczka i cudnie wyglądałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  9. urocza sukienka ;)


    pozdrawiamy
    annaslaweta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana wyglądasz bosko :)
    Ten kolor jest stworzony dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz, bardzo Ci do twarzy w tej fryzurce!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie naprawdę kobieco i elegancko :)
    Pozdrawiam
    Arleta

    OdpowiedzUsuń