Translate

poniedziałek, 22 lipca 2013

ażurowe szorty


Witam kochani,
piękna pogoda zawitała u mnie na dobre! Jestem zadowolona, chociaż momentami zdarza mi się narzekać, że jest aż za gorąco...ale niech słońce grzeje jak najdłużej, a szczególnie w środę, bo wybieram się do Ustki. Dziś mam dla was mój sobotni zestaw, którego podstawę stanowią urocze szorty ażurowe. Spodenki bardzo mi się podobają dodają stylizacji romantyzmu. Nabyłam je po niskiej cenie w sklepie www.musthave24.pl Są świetnie wykonane także polecam ! POstanowiłam je połączyć z miętową zwiewną bluzeczką i najwygodniejszymi wysokimi sandałami jakie mam w swoim posiadaniu, które pochodzą ze sklepu www.czasnabuty.pl. Do ręki moja niezawodna i ulubiona torba, a dla ozdoby naszyjnik w kolorze nude. Co o tym myślicie?














pozdrawiam i życzę miłego dnia :*

13 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz :) ja kupiłam taką spódnicę w H&M i jest świetna ale co do spodenek to jakoś nie jestem przekonana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wyglądasz cudnie ! mam nadzieję, że spodenki będą świetnie się nosić :) no i zapraszam moją stałą klientkę jeszcze nie raz :))
    pięknie :******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Spodenki noszą się świetnie. Można je nosić na tysiąc sposobów :)
      Oczywiście, że wpadnę na zakupy, ale za kilka dni (po wypłacie :))

      Usuń
  3. świetne są te spodenki :) zapraszam na mojego bloga dopiero zaczynam :)
    http://hipis1703.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. najcudowniejsze szorty jakie widziałam ;) i sandałki też piękne ;)

    U mnie na blogu trwa wakacyjny konkursik:
    http://alabastrowapanna.blogspot.com/2013/07/konkurs-konkurs-konkurs.html

    GORĄCO ZAPRASZAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, spodenki są świetne :)
    i jakie Ty masz piękne nogi <3

    Dziękuję za przepis :* jak wypróbuję, dam znać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana... po prostu IDEALNIE!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne koronkowe szorty <3 Wyglądasz super!
    Pozdrawiam gorąco:))

    OdpowiedzUsuń
  8. super outfit, spodenki szczegolnie przypadly mi do gustu. Tak w ogole to masz bardzo ladne nogi! ;)

    OdpowiedzUsuń