Translate

niedziela, 28 lipca 2013

Kombinezon black&white

Cześć kochani,
domyślam się, że Wy tak samo jak ja cieszycie się z pięknej wakacyjnej pogody :) Doczekaliśmy się temperatur i słońca, jak na lato przystało. Cieszę się bardzo i liczę na to, że taka pogoda długo z nami zostanie. Za pół godziny wybieram się nad morze. Właśnie siedzę przy śniadanku i piszę do was post, bo chcę pokazać wam moją nową zdobycz :) Jest to cudowny kombinezon ! Mój pierwszy kombinezon i od razu był to strzał w 10! Znalazłam go w sklepie www.musthave24.pl. Zapraszam was serdecznie do odwiedzania sklepu. Kupiłam tam kilka ciuszków i z każdego ubranka jestem mega zadowolona, a z ich niskiej ceny jeszcze bardziej. Tego lata panuje trend black&white oraz paski, więc oto moja odsłona tego trendu. Mam nadzieje, że się wam spodoba :)













Kombinezon www.musthave24.pl
Koturny- Deichman
Torba, naszyjnik nn
Życzę udanej niedzieli. Buziaki :*

20 komentarzy:

  1. Rewelacyjny kombinezon!!!
    dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ekstra wygladasz w tym kombinezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kombinezony a ten jest IDEALNY!!! i do tego pasiaki !!! cudownie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny masz kombinezon:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny outfit i wspaniały kombinezon!

    Zapraszam do mnie. Może obserwujemy?
    http://ineedyoursoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny jest ten kombinezon;)!

    OdpowiedzUsuń
  7. również zastanawiałam się nad kupnem tego kombinezonu, jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudowny jest ten kombinezon ;)
    Świetnie w nim wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny kombinezon! ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny kombinezon :)) Wyglądasz prześlicznie! ;)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz kwitnąco Kochana! piękna opalenizna!
    a do tego kombinezonu też się przymierzałam!:) super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kombinezon jest mega oryginalny i idealnie dobrałaś do niego dodatki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. oooo jaki genialny kombinezon!! <3

    OdpowiedzUsuń