Translate

poniedziałek, 8 lipca 2013

Niedzielne plażowanie

Witam kochani,
jak Wam minął weekend?? Ja spędziłam go bardzo miło :) W sobotę wybrałam się do Szczecina na małe zakupy, jednak wróciłam z niczym ;/ Ale za to zostałam zaczepiona na ulicy przez dziewczynę starałam się ją ominąć, bo myślałam ,że kolejna osoba rozdaje ulotki bądź przeprowadza ankietę, ale była nieugięta i zatrzymała mnie. Okazało się, że dziewczyna i fotograf są z Hot Magazine Szczecin, który ma swój profil na facebooku. Dziewczyna oznajmiła mi, że spodobała im się moja stylizacja i chcieli by zrobić kilka zdjęć. Najpierw pomyślałam "kurcze to jakiś żart" no ale dałam się sfotografować, podałam imię i poszłam dalej :) W domu weszłam na ten profil na facebooku i widzę, że rzeczywiście co tydzień we wtorek wrzucają oni zdjęcia z "modą uliczną" :) Jutro zobaczę czy rzeczywiście moje zdjęcia zostaną umieszczone :) Byłoby mi bardzo miło, że ktoś na ulicy docenił mój zestaw :)
W niedziele miałam zamiar jechać z mamą na dłuższą wyprawę rowerową, ale koło 11 zadzwonił mój W., żebym się szykowała, bo ma mniej pracy i zabiera mnie nad morze. Myślę sobie "o wow kolejna niedziela razem nad morzem-super!"
W porównaniu z zeszła niedzielą wczoraj było ciepło na plaży tłum rozebranych plażowiczów, a co wytrwalsi  nawet się kąpali. Ja też marzyłam o kąpieli w morzu, ale dla mnie było jednak trochę za zimno. Szczególnie jak powiewał wiatr, no ale trochę poleżeliśmy, poczytałam kryminalik, a później poszliśmy na spacer no i lody :) Mój Wojtek nie jest chętny do fotografowania, ale udało mi się poprosić go o kilka zdjęć, aby pokazać wam mój wczorajszy zestaw. A przy okazji pochwalić się dwoma nowościami, czyli nową miętową torba i miętowymi koturnami. Te dwie rzeczy to prezent ode mnie dla mnie w nagrodę za 5 z egzaminu licencjackiego :)











Życzę wam miłego dnia, a ja tymczasem uciekam do rodziców, bo jestem na wieczór umówiona z mamą na wycieczkę rowerową :)

15 komentarzy:

  1. świetna sprawa;) daj znac czy zdjęcia rzecZywiście są:)
    i gratuluje obrony na 5 :*
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne spodenki :D
    zapraszam
    http://karenciastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądasz :) ja również lubię robić sobie sama prezenty :) a okazja zawsze się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie dziwię się że ta dziewczyna cię zaczepiła bo wyglądałaś MEGA!!!! koturny i torebka- cudo a spodenek zazdroszczę!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pieknie wyglądasz w tych szortach! a fryzura pasuje niesamowicie:) Pięknaś:)*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw :)mega spodenki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne spodenki, ale torebka jest cudowna:), dodałam Cię do obserwowanych:) zapraszam na myloovelyfun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. spodenki są świetne! bardzo fajnie wyglądasz :)

    ściskamy :))
    annaslaweta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne spodenki :) Również obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń