Translate

środa, 3 lipca 2013

Sportowa elegancja, czyli hop na rower :)

Witam kochani,
pogoda za oknem powoli się poprawia, a ja odkąd wyciągnęłam rower z piwnicy, codziennie po kolacji wybieram się z mamą na rowerki. Zazwyczaj jeździmy tak około 1,5h, taka aktywność na pewno dobrze na mnie wpływa :)
Dziś chciałam wam zaprezentować mój wczorajszy zestaw. Jak w tytule trochę sportowe elegancji, ponieważ wybrałam moje ulubione, a zresztą jedyne spodnie dresowe, biały t-shirt oraz ulubioną żółtą marynarkę. Zazwyczaj nie lubię sportowego stylu, ale te spodnie przypadły mi do gustu, nie są zbyt szerokie i mają fajne zdobienia na wysokości kieszeni.A czasami taki strój się przydaje :) Oczywiście, żeby było trochę elegancji pomyślałam, że siwe spodnie świetnie będą się prezentować w towarzystwie żółtej marynarki. Do tego moja nowa kopertówka w kolorze żółtym i nude. Wykonana na zamówienie przez przemiłą Basie PracowniaTworczaBasiCzarneckiejSobczak, a na nogi zwykłe balerinki w kolorze nude. Mi ten zestaw przypadł do gustu, ciekawa jestem co Wy o tym myślicie :












Miłego dnia kochani ! :*
A zapomniałabym, biorę udział w konkursie i proszę o wasze głosy. Bardzo chciałabym wygrać ten piękny rower :)
http://lubellanatures.kafeteria.pl/naturalny-styl-na-rower/kt9lcnbbayqjwi0i8mmmv2w5s9huzbx2

19 komentarzy:

  1. masz rację rower bardzo poprawia kondycje i sylwetkę ;) świetna stylizacja..mega marynarka..pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna marynarkaa! <3
    Ja pragnę Cię zaprosić do siebie na konkurs,
    można zgarnąć letnie ciuszki,wygrywa kilka osób ^^
    Więcej info tutaj: holdmelikeapillow.blogspot.com

    ♡ Buziaki,
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zestaw na rower :) Marynarka super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestaw sportowy z eleganckim akcentem. Podoba mi się :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  5. zagłosowałam :)
    świetnie ten zestaw wygląda :) marynarką mnie zauroczyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski outfit! Jesteś bardzo ładna :)


    Chętnie zaobserwuje Twój blog, jeśli Ty również masz ochotę zaobserwować mój, to serdecznie zapraszam!
    www.dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowałam :)
    Bardzo fajny zestaw nie tylko na rower, ale i na spacerek. Ja szukam idealnych portek właśnie dresowego typu, ale te poszukiwania na razie nie są zbyt imponujące, muszę bardziej się przyłożyć ;)
    U mamuśki mam teraz starego składaka pamiętającego jeszcze czasu mojej komunii ;) Ale jeździ i chyba zaraz nakładam wygodne ciuchy, sportowe butki i ruszam w trasę :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow kochana, wyglądasz prześlicznie ;-) zazdroszczę marynarki! Jest mega i ma super kolor :) Zapraszam też do mnie na nowy post :) napisz co sądzisz :) Poobserwujemy? Przesyłam buziaki! <3

    Vanessa, http://mowminessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. sportowa elegancja - to jest to co lubię!

    U mnie z kolei pasy w troche innym wydaniu - zapraszam w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubie połączenie sportowych spodni z elegancką górą :) Super!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny zestaw, podoba mi się marynarka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczną masz tą marynarkę :) <3

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny look. ekstra dresy ! poza tym, rowniez uwielbiam jeździc rowerem ;)

    + obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja! ;-)

    sanvves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny , przemyślany outfit. sama bym się tak ubrała :))
    a rower też ciekawie wpasował się w stylizację

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń