Translate

poniedziałek, 1 lipca 2013

Wspólna niedziela

Witam kochani,
wczorajszy dzień w całości spędziłam z moim Wojtkiem. Mało kiedy zdarza się taka okazja, ponieważ mój luby jest zapracowany (nawet w niedziele). Jednak wczoraj dostałam telefon, że mam się szykować, bo jedziemy nad morze :) Ucieszyłam się na wspólnie spędzony czas. Zrobiłam obiad zjedliśmy, wyszykowaliśmy się no i ruszyliśmy do Rewala. Jednak pogoda nad morzem nie sprzyjałam zbytnio spacerom (strasznie wiało), a ja trochę zmarzłam, gdyż nieodpowiednio się ubrałam... No ale krótki spacer był, lody były kilka zdjęć było :) Później wybraliśmy się jeszcze na spacer po naszych okolicach, abym mogła dorobić jeszcze kilka zdjęć, ponieważ nad morzem wiatr uniemożliwiał fotografowanie, a ja chciałam zaprezentować Wam swój zestaw, w którym główne skrzypce gra nowa świetna koszulka ze sklepu www.musthave24.pl do niej dobrałam krótkie szorty z Terranovy, które kupiłam kilka sezonów temu, a służą mi świetnie do dziś, narzuciłam też różową marynarkę ze Stradivariusa, a na nogi czółenka na lekkim koturnie, gdyż wyższe buty zawsze sprawiają mi problem, nie czuję się wtedy wygodnie i stabilnie, a szkoda, bo wysokie szpilki są takie sexy i kobiece! Do ręki wzięłam moja kopertówkę xxl, która jest ostatnio moim faworytem :)
Zapraszam na kilka fotek :



















Bluzka www.musthave24.pl
Buty http://www.czasnabuty.pl/
Marynarka Stradivarius
Szorty  Terranova
Okulary Rossman
Naszyjnik http://www.fhanet.pl/
Kopertówka odkupiona od jednej z bllogerek :)

Życzę wam miłego dnia. Ja muszę lecieć na miasto, a później wskoczę na rower i pojadę do rodziców :)

20 komentarzy:

  1. Pięnie wyglądasz Kochana :) Bluzka jest super :) Tył jaki świetny w ogóle :)
    buźki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny zestaw!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw! Bardzo fajnie wyglądasz :)
    Marynarka i koszulka - SUPER.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny zestaw. Marynarka jest przepiękna!:) Wszystko fajnie się ze sobą łączy.
    Obserwuję. www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super niedziela:) ładny zestaw marynarka i bluzka rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. no no no wyglądasz rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie chcę się powtarzać, ale cały zestaw jest super, zwłaszcza marynarka (wiadomo jak bardzo kocham żakiety :D ). Ja się strasznie napaliłam na limonkową, poszłam do Reserved i nawet znalazłam jedną na przecenie, jednak była z tym "leżącym kołnierzem" który w ogóle nie przypadł mi do gustu, dlatego jej nie wzięłam.
    Ogólnie fajny wyjazd :) My remontujemy, więc na razie nigdzie się nie ruszaliśmy. Ja wczoraj pozwoliłam sobie w markecie na lody w duńskim rożku więc zaznałam smak wakacji :) A jutro jadę do mamuśki. Niestety pogoda nie dopisuje podobnie jak u Ciebie :( mam nadzieję że niebawem trochę się poprawi :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. No kochana wyglądasz po prostu rewelacyjnie ! ślicznie ci w takim różu no i koszulka nie wspomnę... świetnie w niej wyglądasz :) cieszę się, że zakupy u nas się udały:))
    pozdrawiam buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny zestaw, ale chyba faktycznie nie nadaje się przy wietrznej pogodzie nad Bałtykiem (:

    OdpowiedzUsuń
  11. super wyglądasz w tym różu :)

    pozdrawiam
    annaslaweta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi sie odcien marynarki, ktory prezentujesz:)

    Pozdrowienia,
    Mila

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzeczka jest prześwietna - nie dość, że ma genialny nadruk to jeszcze ta wstawka z tyłu. SUPER !

    Pozdr i zapraszam do mnie na KONKURS: http://www.vinciaxs.blogspot.com/2013/07/firmoo-giveaway-konkurs-wygraj-okulary.html

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny t-shirt i super połączony z intensywnym różem żakietu!:))))*

    Kochana, jako że obserwatorzy znikają zapraszam na mój facebooku i bloglovin:) Oczywiście odwdzięczę się za polubienie :)
    https://www.facebook.com/CollectionOfHours?fref=ts
    http://www.bloglovin.com/en/blog/4494883

    OdpowiedzUsuń