Translate

środa, 10 lipca 2013

Wyprzedażowy łup :)

Witam kochani,
dziś w moim regionie pogoda się niestety popsuła. Wczoraj było tak pięknie, a dziś ciemne deszczowe chmury złowieszczo zapowiadają zbliżający się deszcz. Szkoda, bo planowałam dziś zabrać książkę, kocyk i  udać się rowerkiem na naszą plażę. No cóż moje plany muszą poczekać...
Chcę wam dziś zaprezentować mój wczorajszy zestaw. Główna rolę gra tutaj moja nowa (kolejna) baskinka. Dorwałam ją w New Look na wyprzedaży (ze 120 na 60zł) nie mogłam jej nie kupić :). Ma ona fajne zdobienia w okolicy szyi, a do tego asymetryczny tył. Jako, że wczoraj było dość gorąco dobrałam do niej po raz kolejny moje czarne szorty, a na nogi ćwiekowane lordsy. Oczywiście lepiej by się prezentowało z bucikami na obcasie/koturnie jednak ostatnio dużo poruszam się rowerem a obcasy na rower to według mnie kiepski pomysł. Jednak myślę, że w połączeniu z lordsami także wygląda to ok :) A jak wam się podoba?








No a na koniec jeszcze jedno zdjęcie z sobotniego wypadu na zakupy do Szczecina, kiedy to (jak już wam wspominałam) zaczepiono mnie na ulicy z prośbą o kilka zdjęć stylizacji w celu umieszczenia ich na fejsbukowej stronie Hot Magazine Szczecin. Od wczoraj do następnego wtorku trwa głosowanie na najlepszy "look" Moja faworytką jest Ola i nawet nie mam szans z nią wygrać, a szkoda bo dwa darmowe bilety na seans filmowy by się przydały. Zamieszczam fotkę, a dla ciekawych pod spodem link na fb
 

Nie jest to żaden wyszukany zestaw, ale w moim stylu :)

Pozdrawiam kochani :*

21 komentarzy:

  1. Sliczna baskinka! :) Kurcze a Wiesz, ja nie mam ani jednej :P
    Pięknie wyglądasz:)
    Hehe ja to tam na rowerze nawet w szpilach jeżdzę jak muszę :P
    buźki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę twoim setnym obserwatorem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna baskinka kolorek i krój ślicznie leży na TObie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Ty wiesz jak stworzyć coś pięknego, co mnie w prost zachwyci. ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ta baskinka jest mega!!! i jak zawsze ślicznie wyglądasz!!! wszystko mi się podoba- a buciki muszę sobie podobne kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czeeeść :) Jejciu, baskinka jest przepiękna <3 W ogóle uwielbiam bluzki z baskinką a w tym kolorze to już w ogóle. Szkoda że nie ma u mnie New Looka. Mam tam upatrzonych kilka rzeczy, ale będę mogła na nie zapolować dopiero jak pojadę do stolycy, czyli pewnie pod koniec lipca.

    OdpowiedzUsuń
  7. PS. (bo nie ma edycji komentarza) Moim zdaniem lordsy w ogóle nie gryzą się z resztą :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna bluzeczka z baskinką, ma śliczny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bluzeczka, wspaniale w niej wyglądasz;))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś taka radosna i żywiołowa, przynajmniej na zdjęciach :) Świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna baskinka! ;) zdecydowanie Twój kolor i krój :)*

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna ta baskinka :) te zdobienia wkoło szyi są piękne :) no a nie dziwię się, że Cię zaczepili na ulicy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć,
    wyszłam z inicjatywą, żeby stworzyć profil na facebooku zrzeszający szczecińską blogosferę.
    Będzie to baza szczecińskich blogów, na której będą informacje o bieżących i ciekawych wydarzeniach.
    Profil ma za zadanie poruszyć szczeciński świat blogowy i zacząć działać, organizować spotkania, by nie zabrakło nas na imprezach ogólnopolskich.
    Jeżeli masz ochotę, dołącz. Bedzie mi bardzo miło jeżeli przekażesz informację dalej.
    pozdrawiam
    Holly, z bloga powiew inspiracji

    Załącznik:
    https://www.facebook.com/pages/Szczecińskie-blogi/496093160467436

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna baskinka i świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. No nie dziwię się - bluzeczka jest super. Cały zestaw jest bardzo spójny ;)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ekstra wygladasz !:) swietny blog,
    dodaje do obserwowanych.

    tak sie przygladam i mam chyba podobna bransoletko-zegarek!

    piekna jestes :*

    OdpowiedzUsuń