Translate

środa, 14 sierpnia 2013

biel i jeans

Witajcie kochani,
co u was słychać? U mnie niestety pogoda całkowicie się popsuła. Ciągle padają przelotne deszcze, a dziś temperatura tak spadła, a wiatr tak mocno szalał, że poczułam się jakby była jesień. Ja chcę jeszcze lato!!! Nie zdążyłam nacieszyć się upałami ;( W przyszłym tygodniu zapowiadają poprawę, zobaczymy czy tak też się stanie.
W ostatnim poście pisałam wam, że urządzam babski wieczór :) Sobotnie spotkanie udało się świetnie :) Wreszcie mogłyśmy się spotkać i poplotkować przy pysznych drinkach.. Czas tak nam zleciał, że nawet nie zauważyłyśmy a już była 4 nad ranem :) Ale co się dziwić jak mało kiedy mamy okazję razem posiedzieć i pogadać. Wiadomo praca, własny dom, a u jednej koleżanki to nawet dziecko. Ciężko czasem znaleźć chwilę dla siebie i spotkać się z koleżankami, ale teraz postanowiłyśmy, że częściej będziemy powtarzać takie wieczory :)
Dziś mam dla was zestaw sprzed kilku dni. Jest to prosty zwyklak do biegania po mieście i na zakupy, gdyż na nogach mam wygodne balerinki, które są moim niedawnym zakupem. Muszę wam powiedzieć, że jeśli chodzi o balerinki to muszę co kilka miesięcy kupować nowe, ponieważ jakoś tak dziwnie chodzę, że zawsze zdzieram czubki... :) Wybrałam także jasne spodnie jeansowe. Bardzo lubię jasne jeansy, ale rzadko je wybieram, bo według mnie takie spodnie ładnie wyglądają tylko na szczupłych dziewczynach tzn, na dziewczynach o idealnych nogach, ja zawsze czuje się w nich dziwnie, ale tego dnia przełamałam się :) Połączyłam je z białą koronkową bluzeczką, która ma lekką baskinkę. Na palcu mój nowy, a zarazem jeden z ulubionych pierścionków, który ostatnio dorwałam w Rossmanie, no i nowe okulary. Podobały mi się one bardzo jednak kurcze mam taki problem, że jakoś żadne okulary nie pasują mi do twarzy i nie wyglądam za dobrze. Może któraś z was potrafi ocenić jaki krój okularów pasowałby do mojego kształtu twarzy ??? Będę wdzięczna za rady :)
No troszkę się rozpisałam, a teraz koniec pisania, zapraszam na kilka zdjęć:












Mam nadzieje, że się wam podoba... :)
Chciałam też dziś się trochę pochwalić :) Niedawno brałam udział w konkursie lubelli. trzeba było zaprezentować stylizacje na rower. Niestety rowera nie wygrałam, ale załapałam się na wiklinowy kosz rowerowy wypełniony przekąskami na rower w postaci zakręconych paluszków o smaku solonym i czosnkowym. Bardzo się cieszę, no nigdy jeszcze nic nie wygrałam. Zawsze musi być ten pierwszy raz i mi się wreszcie udało :)
No a na sam koniec jedna fotka z sobotniego wieczoru :)
No i na dziś to wszystko. Życzę wam udanego weekendu, a niektórym nawet udanego długiego weekendu. Zazdroszczę tym, którzy mają takie szczęście i mogą odpoczywać do poniedziałku :) Lecę kochani poczytać książkę :**

15 komentarzy:

  1. Prześliczna jest ta biała bluzeczka, bardzo delikatna i dziewczęca ; )
    Pozdrawiam !

    lifebecomesbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna bluzka, chyba obcielas wlosy. Zdecydowanie lepiej wygladasz w krotszych wloskach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne spodenki, uwielbiam jasne jeansy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana :) Ściskam mocno :*

      Usuń
  4. Świetnie wyglądasz i ciekawa jet ta torba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie babskie wieczory, jednak z moimi koleżankami tak ciężko się spotkać , bo każda ma już rodziny- jednak 2 razy do roku- Obowiązkowo :) świetne zdjęcia - Ty jak zawsze śliczna :*

    p.s. co do okularków- nie wiem- może pilotki ???

    OdpowiedzUsuń
  6. uroczo wyglądasz w tej bluzeczce :)
    no i gratulacje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!:)
    Stylizacja taka lekka i kobieca. świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Całość świetnie się prezentuję, butki i bluzeczka delikatne i kobiece ;-)
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz prześliczna bluzeczke;))
    Pieknie wyglądasz!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  10. całość bardzo fajna :)

    ściskamy :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje bardzo za komentarz :)

    loszi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń