Translate

sobota, 24 sierpnia 2013

koronka i mięta

Witam kochani,
 chciałam wam przedstawić mój dzisiejszy zestaw. Zainspirowałam się modelką w JOY`u.Kiedy tylko zobaczyłam tą stylizację zakochałam się w tym zestawie i postanowiłam stworzyć podobny :) Składa się on z moich ulubionych tego lata koronkowych szortów ze sklepu www.musthave24.pl,zwiewnej bluzeczki z uroczą kokardą, miętowego żakietu, który jest nowością w mojej szafie. Długo szukałam idealnego żakietu i wreszcie ten mnie zadowolił :) Na stopach mam kolejną nowość, czyli miętowe szpilki w szpic, które kupiłam na deezee.pl. Butki są prześliczne, mają piękny kolor, świetnie prezentują się na stopie, a co najważniejsze dla mnie to są mega wygodne :)
 W ręku znana wam już bardzo dobrze moja ulubiona shopperka :) MI ten zestaw bardzo odpowiada, a co Wy sądzicie ?






















A na koniec pokaże wam zdjęcie inspiracji :

Modelka oczywiście wygląda lepiej, gdyż ma idealna figurę, marzą mi się takie długie nogi niestety nie wszystko można mieć :)

Pozdrawiam i życzę udanej soboty :*











22 komentarze:

  1. Już poprzednio pisałam, że podoba mi się takie połączenie kolorystyczne, tylko teraz mam problem, który zestaw bardziej mi się podoba. Bardzo fajnie :)
    Pozdrawiam
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  2. super :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ty też masz idealną figurkę a modelka... photoshop, wydłużenia nóg itp...
    pieknie połączyłaś kolorystykę uwielbiam duet mięty i beżu... no i te szpileczki..wow:)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę przyznać, dobra robota! ;D
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zestaw:)
    A Ty w nim świetnie wyglądasz i nogi masz bardzo zgrabne ....
    odnośnie nóg ja też mam zawsze kompleksy , ale trzeba akceptować siebie i już :)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz bardziej wyraziście niż ta modelka z gazety! Świetny look!

    OdpowiedzUsuń
  7. moje dwa ulubione kolory! pięknie wyglądasz! :)

    zapraszam do mnie i obserwuję! :*
    http://the-velvet-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki uroczy look *,*

    bardzo podobają mi się spodenki :))

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześlicznie! Ten kolor miętowy z beżem wygląda pięknie!!!
    Szpileczki miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja mnie się bardzo podoba .

    Nie przesadzaj ciało masz rewelacyjne.

    Buziaki Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie to połączyłąś !!! Reewelacja

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne te spodenki i świetne połączenie kolorów :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz ;) szpilki są boskie, z posta na post jesteś co raz piękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny zestaw! śliczne spodenki bluzka i marynarka! extra!

    OdpowiedzUsuń