Translate

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

koronka i róż

Witam kochani,
jak minął weekend? Mi bardzo spokojnie, w sobotę było bardzo upalnie, a ja niestety nie miałam z kim jechać nad morze. Każdy miał jakieś zajęcia... Więc wsiadłam na rower i pojechałam do rodziców, a dokładniej do brata, bo rodzice bawili się na weselu. Niedzielę spędziłam nad książką :) Pogoda była w kratkę: trochę deszczu trochę słońca, a takie dni są najgorsze, bo nie wiadomo co zaplanować... Dlatego wybrałam dzień z książką :)
Dziś planuje wyskoczyć chyba na małe zakupy, bo jakoś brakuje mi ładnych klapek letnich, zobaczymy czy zdołam coś kupić...
Zanim jednak wypuszczę się na łowy mam dla was zestaw z tej upalnej soboty. Główna rolę grają po raz kolejny koronkowe szorty, które uwielbiam i zastanawiam się nad kupne czarnych. W takie upały najlepiej mieć na sobie jak najmniej dlatego ja wybrałam top bez ramiączek w odcieniu różu. Top pochodzi z Lidla, kupiłam ostatnio komplet dwa topy za 14zł : różowy i żółty, kolory idealne na lato :) Na stopy moje ulubione wysokie sandałki, a do ręki kopertówka xxl, którą również bardzo lubię.  Pomieści ona dużo rzeczy a mi na tym bardzo zależy :)Mój ulubiony naszyjnik dopełnia całość :) A jak wam się podoba ?







szorty - musthave24
top- Lidl
Kopertówka- szafa.pl
naszyjnik - chińczyk
sandały- www.czasnabuty

 A na koniec coś kulinarnego :) Chciałabym wam polecić:
Jest to świetny pomysł, wtedy gdy nie mamy czasu na długie stanie przy kuchni, a mamy ochotę zjeść coś dobrego. Kurczak smażony w tym papirusie jest wyśmienity w smaku a do tego bardzo soczysty. Mi bardzo smakował, dlatego chciałabym wam z czystym sumieniem polecić ten "pomysł na..."
Do tego nie używamy oleju, mięso ma w sobie tylko swój własny tłuszcz, dlatego nie jest tak tuczące jak np. zwykłe kotlety.
Ja moje mięsko podałam tak:

Kalafior w sosie jogurtowym z odrobinką majonezu to pychotka, a do tego grillowana cukinia... Niebo w buzi :) Uwielbiam grillowaną cukinię, a na moim nowym grillu domowym wychodzi wyśmienita. :) Niektórzy robią cukinię w panierce na patelni, owszem jest pyszna, ale po co tyle tłuszczu i kalorii, jak można zjeść równie dobrą cukinię z grilla, bez tłuszczu :) Polecam !

22 komentarze:

  1. Przepiękny naszyjnik! Świetny look:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny look, śliczna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale przepiękne spodenki, gdzie kupiłaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. slicznie wygladasz, buty sa mega :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się! Też mam te topy z Lidla, tylko w tej drugiej kolorystyce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne szorty! ogólnie rewelacyjnie skomponowany zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne spodenki, idealne na lato:)
    Zapraszam do mnie http://because-i-like-dots.blogspot.com/ , dodaj mnie do obserwowanych a z pewnością odpowiem Ci tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny look!!! Cudownie wyglądasz!!!! te spodenki są MEGA-w połączeniu z różem- miodzio :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodenki przepiękne, idealnie dopasowane z rózową bluzeczka :) Naszyjnik bardzo mi się podoba:) Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojojoj Kochana wyglądasz rewelacyjnie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachęcam do udziału w konkursie. Do wygrania jest kopertówka. Oglądała Twoje stylizacje i myślę, że może Ci się spodobać.
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=473282609433573&set=a.346371858791316.79850.346269172134918&type=1&relevant_count=1
    P.S. To nie spam! Ja po prostu wierzę w siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie :) uwielbiam koronkowe shorty <3

    ściskamy
    karol & ania

    OdpowiedzUsuń
  13. ja uwielbiam koronkę na wszystkim, a na spodenkach czy spódniczkach to już szczególnie! ;)
    świetny zestaw, naprawdę bardzo ładnie w nim wyglądasz. ;)
    pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń