Translate

sobota, 3 sierpnia 2013

kwiatowo-baskinkowo

Witam kochani,
upały ciągle nam towarzyszą :) Fajnie, że chociaż troszkę lata nas odwiedziło. Wczoraj cały dzień spędziłam nad morzem, troszkę opalania, troszkę zabaw w morzu. Szalałam z bratem w wodzie jak dziecko, woda była świetna! Tego mi było trzeba...Po wszystkim zamiast kolacji skusiłam się na gofra. Nie jadłam ich kilka lat . Zawsze kuszą nad morzem, ale mam silna wole i nie kupuje. Zazwyczaj ulegam pokusie i zjadam lody, ale tym razem naszła mnie chrapka na goferka z owocami :) Był pyszny (pewnie dlatego, że dawno nie jadłam takich rzeczy)
NO troszkę poopowiadałam o wczorajszym dniu, ale przede wszystkim chciałam wam zaprezentować nowy zestaw.  Niektórzy pewnie wiedzą, że kocham baskinki :) Tą prezentowałam już kilka postów wcześniej. Dziś znów pojawia się ona. Nie dziwcie się mi, jest po prostu świetna i lubię ją nosić. Dziś inne połączenie, bo z kwiatowymi spodniami z Orsay`a, które również uwielbiam i sandałkami na słupku z internetowego sklepu czasnabuty. MI ten zestaw przypadł do gustu, lubię takie stroje, a Wy co myślicie ?












A na koniec kilka zdjęć z wczorajszego wyjazdu. Dużo nie ma, bo mój brat zawsze ma jakieś problemy jeśli go proszę o fotki :)




Życzę wam udanego weekendu :*

16 komentarzy:

  1. Prześliczne spodenki i baskinka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam spędzać takie dni z rodziną :) świetny masz strój kąpielowy!!! i pierwszy i drugi zestaw cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka z baskinką jest cudna, spodnie i buty też. Rewelacyjnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne stylizacje:) bardzo podoba mi się Twój styl, najbardziej spodobały mi się kwieciste spodnie oraz sandałki:) ps. dodałam Cię do obserwowanych:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna baskinka, świetne stylizacje, ekstra fotki ;) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. boskie stylówki ;)
    obserwuję i zapraszam do mnie ----> http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne zdjęcia a kwiatowe spodnie w zestawieniu z tą bluzką wyglądają genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super :) kolorystyka jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. obie stylizacje piekne ale druga bardziej przypadła mi do gustu.;)
    a figura boska.;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładniutkie stylizacje ;) bardzo podoba mi się ta niebieska spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  11. przeuroczo w kazdym wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz olśniewająco w pierwszym zestawieniu! Bluzka, spodnie, szpilki! Po prostu cudo! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie no pierwsza stylizacja jest niesamowita ;)
    Co do drugiej to brak mi słów, chociaż szkoda, że tak mało zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuje kochana, Ty to dopiero jesteś zjawiskowy szczuplasek ;)

    OdpowiedzUsuń