Translate

czwartek, 29 sierpnia 2013

marynarskie paski

Witam kochani,
dziś troszkę o paskach :) Marynarski print jest jednym z trendów lata, co roku każda z nas sięga po ten wzór, czy to na bluzce, spodniach, butach, torbie czy marynarce. Świetnie prezentuje się w wersji eleganckiej jak i luzackiej na plaży. Ja osobiście uwielbiam pasiaste wzory i mam kilka rzeczy w swojej szafie, które uwielbiam nosić (szczególnie latem). Dziś chciałam pokazać wam moją wczorajszą stylizację, w której pojawia się bluzeczka w marynarski print z ciekawą kokardą na plecach. Mam ją w szafie już trzeci rok, a ona nadal jest modna i to w niej lubię :) Połączyłam ją z czarnymi spodniami, które nadają trochę elegancji i balerinkami,aby było wygodnie :) Ja w takim wydaniu czuję się świetnie. A wy co sądzicie?
















GWIAZDY TEŻ KOCHAJĄ PASKI :

A wy lubicie ten wzór ? :)

Pozdrawiam i życzę miłego dnia :**

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajna bluzka, szczególnie tył :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jak zawsze, świetne spodnie!

    W wolnej chwili zapraszam na konkurs:
    http://alanja.blogspot.com/2013/08/konkurs-z-mergpl.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Paski, zwłaszcza latem chyba nigdy nam się nie znudzą, wyglądasz świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, dzięki bardzo ! :D co Ty mi tu mówisz o figurze, jak sama masz lepszą :P ja również uwielbiam i cenię takie rzeczy, które mając w szafie trzeci rok nadal chętnie noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za komentarz :) ja również uwielbiam paski :) Bardzo fajna bluzka ;) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie i piękna torebka:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny blog. Czekam na kolejne posty. Zapraszam na mojego bloga nowy post, można zadawać mi różne pytania a ja w następnym poście na nie odpowiem oto link: http://follower-of-fashion.blogspot.com/ Prosze o obserwowanie bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie :) Bluzka jest śliczna, spodnie również, a całe połączenie wygląda świetnie. Ja nie mam zbyt wielu rzeczy w marynarskie paski, ani nawet w ogóle w paski, ale chyba najwyższa pora to zmienić. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń