Translate

niedziela, 18 sierpnia 2013

Mgiełka w kwiatki i rozkloszowana spódniczka

Witam kochani,
jak wam mija weekend? U mnie w sumie nic ciekawego się nie działo... Mój chłopak ciągle w pracy, wraca jak już śpię. Coraz bardziej mnie to denerwuje  i nie wiem co ze sobą zrobić. Czytam zazwyczaj książki. Wczoraj była ładna pogoda dlatego wybrałam się rowerem do rodziców, bo już miałam dość siedzenia samej w domu. Miałam ochotę na trochę kobiecości i romantyzmu dlatego wybrałam rozkloszowaną spódniczkę z kokardką, która pochodzi ze sklepu mosquito i połączyłam ją z moją nową bluzeczką w kwiatowy wzór o zwiewnym fasonie. Dostałam ją od bratowej, ponieważ ona źle się w niej czuła, a mi bluzeczka od razu przypadła do gustu :) Na nogi założyłam wygodne sandałki na słupku, a całość dopełniłam pozłacaną kolią i pierścionkami. No i ulubioną shopperka :) Myślałam, że jazda na rowerze w wysokich butach będzie utrapieniem, ale nie było tak źle :)
Dziś pewnie znowu coś poczytam, może obejrzę jakiś film, a później wybiorę się na jakiś spacer.
Teraz zapraszam was na kilka zdjęć moim wczorajszym zestawem. :














Mam nadzieję, że zestaw przypadł wam do gustu :)
pozdrawiam i życzę udanej niedzieli :*

28 komentarzy:

  1. Śliczna spódniczka!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna spódniczka :)
    zapraszam na konkurs.
    http://peerfectlly.blogspot.com/2013/08/konkursgiveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bluzka i buty :) ogólnie całość bardzo fajnie się prezentuje:)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  4. super dziewczęca stylizacja. Ależ mi się podobają Twoje buty *.*

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódniczka jest piękna, całość prezentuje się rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło tu u ciebie :) Podoba mi się ten zestaw- jest w moim guście :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. http://books-films-fashion.blogspot.com Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dziwię się, że bluzeczka przypadła Ci do gustu, bo jest ładna i Ci pasuje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny zestaw, bardzo podoba mi się kolorystyka taka kobieca i subtelna :)
    Pozdrawiam
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś urocza i strasznie pozytywna :)* wyglądasz ślicznie w tej bluzeczce i super, że trafiła w Twoje ręce :D
    p.s. skąd pochodzą buty?

    OdpowiedzUsuń
  11. spódniczki Ci zazdroszczę! Wyglądasz kwitnąco!!:))

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo urocza spodnica :) swietnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie wyglądasz:) masz podobną spódnicę;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Set jest świetny!!;)
    Spódniczka cudna;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudne kolory!
    Spódnica jest świetna, a buty sama z chęcią bym przygarnęła :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, fantastyczny zestaw.
    ta spódniczka jest wprost przeurocza, z chęcią bym taką przygarnęła <3

    Pozdr i zapraszam na konkurs,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczna spodniczka, cudowna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kokardka w spódniczce jest przesłodka !! :)
    Do tego mój ulubiony kolorek<3

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie wyglądasz! :) ps. a spódniczka booooooska!!! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. stu procentowo kobiecy strój :) buty są fenomenalne :)

    OdpowiedzUsuń