Translate

piątek, 9 sierpnia 2013

romantycznie na rower

Witam kochani,
kiedyś pokazywałam wam zestaw sportowy na rower z dresowymi spodniami, t-shirt`em i marynarką. Dziś kolejna propozycja na rower jednak w bardziej romantycznym klimacie. Całej stylizacji romantyzmu nadaje bluzeczka poprzez swój zwiewny fason oraz uroczą kokardkę z przodu. Dobrałam do niej żółte rurki oraz balerinki w kolorze nude, gdyż nie lubię na rowerze jeździć w wysokich butach :) Za chwilę pokażę wam efekt, mam nadzieje, że się spodoba :)
Jak tam mija wam czas? Ja przez ostatnie dwa tygodnie strasznie się rozleniwiłam, ale niestety w pon koniec urlopu i powrót do pracy... Jednak zanim tak się stanie w sobotę czeka mnie miły wieczór z koleżankami. Tym razem ja organizuje imprezkę u siebie. Lubię planować menu i szykować takie imprezki także już od dziś zaczynam z zakupami a jutro będę trochę kucharzyć :) Już nie mogę się doczekać na ten wieczór :)
A tymczasem zapraszam na kilka zdjęć:










Miłego weekendu :*

19 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja, świetne spodenki i rowerek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. koszula jest super :) świetnie wyglądasz :)
    ja idę w następnym tygodniu na spotkanie z koleżankami no i my wszystkie kucharzymy :) każda przynosi coś od siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jako, że impreza u mnie to ja jestem gospodynią i robię więcej, ale koleżanki także coś przyniosą :)

      Usuń
  3. Świetne spodnie, bardzo podoba mi się ich krój ; )
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Slicznie wygladasz , az milo tu wrocic aby zobaczyc ten usmiech :)
    ps. swietne spodnie

    ps. pozdrawiam po mojej dlugiej nieobecnosci i przerwie w blogowaniu:)
    Hypnotizing Fashion

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie udanej imprezki !

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bluzeczka! Urokliwa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Z posta na post jesteś co raz piękniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja:)) Cudowne włoskii ;))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  9. połączenie meeega delikatne ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. zakochałam się w tej koszulce! wyglądasz ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja, ślicznie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne połączenie kolorystyczne:) Kobiece, lekko eleganckie lekkie, jak dla mnie super:)

    OdpowiedzUsuń