Translate

czwartek, 26 września 2013

Beże i mięta na niedzielne popołudnie

Witam kochani,
jak w temacie chciałam Wam pokazać zestaw, który wybrałam na niedzielny dzień. Uwielbiam odcienie beżu, nude no i mięte, stąd też mój wybór. Pastele były hitem na sezon wiosna/ lato, ale kto powiedział, że jesienią trzeba schować je głęboko do szafy!? Wystarczy połączyć miętowe elementy z kolorami bardziej jesiennymi i będzie ok :) Ja w tym zestawie czułam się świetnie, a co Wy na to powiecie??? :)
Zapraszam na kilka zdjęć:











Spodnie, koszula i szpileczki to moje nowości w szafie.
Od dawna szukałam idealnych czółenek w kolorze nude oraz na obcasie, który nie sprawiałby mi problemów przy chodzeniu :) Ten ma idealną wysokość :)
Spodni w tym odcieniu bardzo brakowało w mojej szafie, aż wreszcie na nie trafiłam, koszuli nie miałam w planach, ale jak zobaczyłam ją na wieszaku wiedziałam, że muszę ją mieć :) Mięta działa na mnie, jak świecidełka na srokę :)
Żakiet- pepco
koszula- mohito
torba, spodnie, buty - priv sklep

A to mój fotograf  (braciak) :)

Życzę miłego dnia i całuje cieplutko :*

14 komentarzy:

  1. Świetna marynarka i buciki! ;))
    Pięknie wyglądasz
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne zdjęcia ciekawa stylizacja super dodatki zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz Kochana :) marynarka super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz, uwielbiam kolor miętowy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz! Marynarka bardzo mi się podoba :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. też uwielbiam wszelkiego rodzaju beże!!! Świetny look :)
    mi tez czasem brat robi fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz :) no i dziękuję kochana za przemiły komentarz i życzonka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marynarka pięknie tu wygląda :) Podoba mi się taki zwyklak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz:)Ładnemu we wszystkim ładnie:)
    pozdro;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całość bardzo ładna , świetny naszyjnik - szkoda że tak słabo go widać;]

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie wygladasz w tym stroju:) idealny na jesien:)

    OdpowiedzUsuń