Translate

sobota, 28 września 2013

Flanelowe love

Hej kochani,
witam się z Wami w ten pogodny weekend, no przynajmniej w moim rejonie jest słonecznie i dość ciepło :) Smutno się robi jak pomyślę, że to już ostatnie promienie słoneczne w tym roku...
Dziś przychodzę do Was z wczorajszym zestawem, gdzie podstawę stanowi moja nowa koszula w kratę.
W wielu rubrykach modowych można przeczytać, że krata jest modna w sezonie jesień/zima.
W wielu sklepach na wieszakach można zobaczyć koszule, spódnice, sukienki czy płaszcze właśnie w ten wzór. Mój wybór padł na granatową koszulę, która wisząc na wieszaku od razu przykuła mój wzrok, musiałam ją mieć :)
Wczoraj zestawiłam ją z moją a`la skórkową rozkloszowaną spódnicą z Mosquito. Ja w tym zestawie świetnie się czułam. A Wy co o tym sądzicie ??



















Życzę udanej soboty :**

22 komentarze:

  1. świetnie wyglądasz, podoba mi sie ta stylizacja ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny look Kochana! koszule w kratę rządzą w tym sezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz pięknie! koszula w kratkę to zdecydowane TAK! super ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka spódnica <3
    rozaliafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kratka :)))Fajny set !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz :) tym bardziej, ze krata to hit sezonu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw!!! mam taką spódnice i koszulę w kratę w kolorze czerwieni teraz wiem ze te dwie rzeczy będą do siebie pasować idealnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba zestawienie tej skórzanej spódnicy z kraciastą koszulą :)
    Pozdrawiam, Justyna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz :) A kraciaste koszule uwielbiam....

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny look:) Świetnie wyglądasz, i ta kratka.... ;))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo rewelacja Kochana!! :) Spódniczka wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bosko wygląda to połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. odp na komentarz:
    oo :D fajnie!:) ja bardzo lubię lubelszyznę:) a mozna wiedziec gdzie dokladnie?:)

    Co do Twojego stroju wyglądasz pięknie!:) Świetna spódnica;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Inspirujesz :)))

    Obserwuję!!! :)) I zapraszam do siebie :)
    http://justemois.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń