Translate

niedziela, 8 września 2013

Jeansowy total look i panterka


Witam kochani,
jak spędzacie weekend? Ja niestety tylko niedzielę mam w pełni wolną, gdyż w sobotę pracowałam, ale gdy wróciłam z pracy nie leniłam się cały dzień. Wybrałyśmy się z mamą na dwu i półgodzinną wycieczkę rowerową. Jak ja uwielbiam nasze wyprawy rowerem! Można miło i aktywnie spędzić czas. Dla mnie rower to najodpowiedniejsza aktywność, jeśli chodzi o bieganie to raczej nie jestem wielbicielką tego sportu. Po prostu nie jestem wytrzymała i szybko mnie to męczy, a rower to, coś co lubię i wprawia mnie w dobry humor :)
Dziś planuję zrobić internetowe zakupu, aby wykorzystać kilka rabatów z najnowszego JOY`a, a później wskakuje na rower i jadę do rodziców na obiad, gdyż mój luby spędzi znów cały dzień w pracy... Po obiedzie planujemy z mamą znów wybrać się na rower :)
No więc po krótce opisałam Wam mój weekend, a teraz czas na piątkowy zestaw, gdzie postawiłam na wygodę, czyli jeansowe rurki, koszula w jaśniejszym odcieniu jeansu, a do tego panterkowe lordsy no i ulubiona torba :) W takim stroju wybrałam się złożyć papiery na drugi kierunek studiów, gdyż turystykę już skończyłam, a życie ez nauki byłoby nudne, dlatego postanowiłam zacząć coś nowego :)
Wpadłam też do Kaskady w poszukiwaniu jakiś fajnych spodni Boyfriendów, niestety bez skutki :( Mierzyłam kilka par, ale jestem jakaś niewymiarowa i żadne nie wyglądały na mnie dobrze :( Może Wy polecacie jakieś sklepy, gdzie znajdę takie spodnie ?
A teraz zapraszam na kilka zdjęć:















Miłej niedzieli :*

7 komentarzy:

  1. uwielbiam panterkę :D super wyglądasz,masz świetną figurę, blog mi si,ę bardzo podoba na pewno jeszczę tu zajrzę
    :D
    pozdrawiam :*

    http://dalila-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyglądasz;) Uwielbiam takie połączenia ;))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look, uwielbiam takie jeansowe zestawienia :)

    Również uwielbiam śmigać na rowerze i robię to najmniej kilka razy w tygodniu :) A w niedzielę z Ruth byczyłyśmy się na plaży :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie wyglądasz ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna dziewczyna i zestaw :) Love it <3

    OdpowiedzUsuń