Translate

czwartek, 5 września 2013

miętowo-beżowe love

Witajcie kochani,
nie mam ochoty dłużej narzekać na pogodę, która znacznie się pogorszyła. Nie będę się dziś dużo rozpisywała, bo nie mam weny :) Chciałam Wam tylko pokazać stylizację z zeszłej soboty, kiedy jeszcze mogliśmy cieszyć się słońcem :) Może niektórzy z was wiedzą/zauważyli, że uwielbiam delikatne jasne barwy, szczególnie beże i mięte. Dlatego sobotnia stylizacja bardzo przypadła mi do gustu, czułam się świetnie, a o to najbardziej mi chodzi :)
W tym zestawie połączyłam beżowe rurko-legginsy z Reserved, z miętową zwiewną bluzeczką, którą dość często pokazuje na blogu oraz miętowymi szpilkami, które niedawno zakupiłam w sklepie DeeZee, a już darze je wielką sympatią, krótko mówiąc uwielbiam te buty!! :) Do ręki znana juz Wam bardzo dobrze wielka shopperka, która pomieści dosłownie wszystko!  Na szyji zapożyczony od mamy ciekawy wisiorek
A czy Wam spodoba się ten zestaw? Zapraszam na kilka zdjęć:
















Do usłyszenia kochani!!! Buziaki :*

12 komentarzy:

  1. Mega zgrabnie wyglądasz w tych spodniach ;) a kolor bluzki i szpilek najlepszy <3
    Zapraszam do mnie na nowy post;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacją:)
    Skąd szpilki, są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buciki i spodenki rewelacyjne:) Pięknie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja uwielbiam Cię w takich kolorkach!!! świetny zestaw- i jak zawsze śliczna TY!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten kolor błękitny szpileczki śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne połączenie i śliczne buty ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty są świetne i ten kolor... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię takie połączenie kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś piękna! Fajnie połączyłaś kolory :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw, cudna kolorystyka :) pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń