Translate

wtorek, 3 września 2013

Ostatnia letnia stylizacja????

Witam kochani,
co u Was słychać? Czy tak samo jak u mnie pogoda znacznie się pogorszyła ??? Wczoraj cały dzień lało, a w taki dzień niestety nie mam chęci na nic... Miałam do załatwienia kilka spraw na mieście, jednak przełożyłam je na dzisiaj, a wczoraj poczytałam troszkę zaległej prasy, obejrzałam film, krótko mówiąc dzień lenia :)
Dziś pogoda troszkę się poprawiła, na niebie widać słoneczko, jednak wiatr nie pozwala cieszyć się ciepełkiem :( To wszystko przypomina mi o zbliżającej się jesieni...Myślę, że letnia garderoba powoli będzie musiała ustąpić miejsca jesiennej.
Aby pożegnać lato na blogu, dodaje dziś jeszcze letnią stylizację z moimi ukochanymi koronkowymi szortami. Myślę, że to już ostatni taki zestaw, bo wysokie temperatury raczej już nas nie zaskoczą, a może.? Jak myślicie ? :)
No to przejdę do mojego zestawu, zdjęcia robione były ponad tydzień temu. Taki zestaw wybrałam na niedzielny spacer z rodzicami. Wybraliśmy się nad jezioro i na lody, lubię czasem tak spędzony z rodzicami czas :)
Podstawą zestawu są widziane u mnie już kilka razy koronkowe szorty, nic nie poradzę, że je uwielbiam  :) Połączyłam je z jeansową koszulą i zamszowymi botkami z Bershki. Jak wam się podoba :














Mam nadzieje, że się podoba :)

A na koniec rodzice :)

Pozdrawiam kochani :**

19 komentarzy:

  1. Nie dziwie się że uwielbiasz te szorty bo są MEGA!!!! idealnie pasują do jeansowej koszuli!!! wyglądasz prześlicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez mam te szorty, swietnie wygladasz!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam juz wiele stylizacji z tymi szortami, ale ta podoba mi sie najbardziej ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa stylizacja, pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne zdjecia :) fajnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne te spodenki.
    Zestaw świetny:)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie:)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna stylizacja;) świetne botki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. oOOOOOOOOOOOO no szorty są mega!! :)
    I w ogóle pięknie wyglądasz Kochana :)
    buźki

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie :) Super się prezentujesz <3
    Koszula i botki śliczne <3
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna koszula i szorty :) Wyglądasz fantastycznie kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow:) Cudowna stylizacja:) Bardzo mi się podoba zestawienie jeansowej koszuli i koronkowych szortów. Masz świetną figurę-torebka i buty super ze sobą współgrają.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Może ostatnia ale za to jaka ładna! :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń