Translate

niedziela, 1 września 2013

Sportowo z nutką elegancji

Witam kochani,
dziś mam dla was zestaw z przedwczoraj. Jest to sportowa wygoda połączona z elegancją. Bardzo podobają mi się takie połączenia : dres i marynarka czy dres i szpilki. Kiedyś takie połączenie kojarzyło mi się raczej z bezguściem, a teraz ta moda opanowała ulice. Chociaż nie mogę tego powiedzieć o moim mieście, tutaj raczej takie połączenia nie są widywane, a co najgorsze w takich mały miasteczkach, jak ktoś tak wyjdzie ubrany od razu ludzie jakoś dziwnie na to patrzą. Kiedyś przejmowałam się opinią innych , teraz raczej ubieram to, w czym mi dobrze i nie patrze na reakcje ludzi.
W dzisiejszym zestawie nowością jest bluzka, która od razu mnie zauroczyła, jak tylko zobaczyłam ją na wieszaku, a najlepsze jest to, że jej cena była bardzo przystępna (49zł), ponieważ w innym sklepie podobne bluzki widziałam za 99zł ! Połączyłam ją z moimi dresowymi spodniami, a cały zestaw ożywiłam miętowymi szpilkami i torbą. Te elementy sprawiły, że codzienny, sportowy i wygodny zestaw stał się troszkę elegancki, co bardzo lubię :) Najbardziej zaskoczyła mnie reakcja mojego chłopaka, bo o dziwo ten zestaw bardzo mu się podobał, a nie podejrzewała bym, że dresy połączone ze szpilkami mogą przypaść do gustu :)
A co Wy sądzicie o zestawie ?












A tak na koniec dla tych, którzy nie słyszeli: zachęcam do kupienia nowego JOY`a, w którym jest mnóstwo kuponów rabatowych do wielu ciekawych sklepów. Ja już kupiłam i mam zamiar wykorzystać kilka rabatów. Będą one obowiązywały w następny weekend :)
pozdrawiam :*

16 komentarzy:

  1. śliczny zestaw a miętowe dodatki pasują idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna stylizacja ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale Ci pięknie i w szarości i w mięcie ;) uroczo po prostu wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczo wyglądasz! niby sportowo ale sexy :D Pozdrowionka i zapraszam do siebie i obserwacji-odwdzięczę się ;-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty i torebka cudne,a Ty śliczna:)obserwuję tu i na modnej;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sportowa elegancja- uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow miętowe dodatki są pzreśliczne ! ! ps. zapraszam na nowy post z nowościami!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam taką dzianinę, wygodna piękna i ten szary kolor!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam taką dzianinę, wygodna piękna i ten szary kolor!

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty są piękne. Bardzo podoba mi się dobór kolorów.

    OdpowiedzUsuń