Translate

poniedziałek, 9 września 2013

Weekend na rowerkach

Witam kochani,
weekend był bardzo ładny jeśli chodzi o pogodę, trzeba było to wykorzystać, bo niedługo nastaną jesienne chłody i deszcze. Zresztą mamy tego przykład już dziś, od rana było szaro,a od południa nieprzerwanie pada deszcz :( Cieszę się , że zdecydowałyśmy się na te trzy dni rowerowe :) Zazwyczaj wybieramy trasę tak, aby przejażdżka trwała 2,5 godziny :) Taka aktywność pozytywnie nastawia i poprawia samopoczucie i mimo, że jest to jakiś wysiłek, to wpływa na regenerację sił i odpędza zmęczenie związane z pracowitym tygodniem.
Na rower dobrze jest wybrać coś wygodnego i tu przechodzę do zestawu, który wybrałam na sobotę i niedziele. Zdjęcia były robione wczoraj. Połączyłam szarość w formie lekko sportowej bluzki, czerń w formie legginsów i miętę na butach i torebce :) Mam dla Was kilka zdjęć:

















A tutaj moja mamuśka, najlepsza towarzyszka wypraw rowerowych :)

Buziaki i miłego dnia! :*

19 komentarzy:

  1. świetna bluzka ;)
    zapraszam do mnie ;) http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana! świetnie wyglądasz w tej bluzie! Ps. Pozdrowienia dla Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebista bluza!:)) oj tak trzeba korzystać z tych ostatnich pięknych dni!:)


    NEW POST

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna bluza i torebka!! :)
    pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie wczoraj deszcz przeszkodził w wybraniu się na przejażdżkę rowerową.
    Bardzo fajną masz bluzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz. Bardzo ładna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ach, masz rację, trzeba wskakiwać na rower i jeździć, póki ładna pogoda :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. to fajnie ze tak czynnie spedzasz czas :)

    co powiesz na wzajemna obserwacje? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super masz ta szara tunikę!Świetnie wyglądasz.
    Bardzo dziękuje za komentarze zachęcam do obejrzenia mojego bloga od początku na pewno coś Ci się tam spodoba;))
    Nie miałam skonfigurowanego konta bloggera i dla tego nie mam we wcześniejszych postach komentarzy ;(
    Jeśli będziesz miała chwilkę to zapraszam do oglądnięcia. Obserwuję!
    Pozdrawiam serdecznie!
    Sylwia Georgiev
    http://worldbymyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie łączysz kolory :*

    Śliczna jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie zestawy <3
    http://paaryzankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też z chęcią wybrałabym się na jakąś przejażdżkę rowerową ^^ Bardzo ładny i na pewno wygodny zestaw :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam wycieczki rowerowe - sliczne tenisówki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw!! Idealny na weekend, na rower! :) ps. torebka cuuuudna! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny, sportowy look! Boskie tenisówki:))

    OdpowiedzUsuń
  16. swietny outfit:)
    rower jest extra;)
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń