Translate

sobota, 14 września 2013

Wspólny spacer

Witam,
dziś chciałam Wam pokazać kilka fotek, które porobiliśmy podczas wspólnie spędzonego dnia z moim Wojtkiem. Dwa tygodnie temu mój luby miał urodziny, ale niestety zbyt duży natłok pracy nie pozwolił, na świętowanie jego urodzin w sobotę, ale na drugi dzień odbiliśmy to sobie. POjechaliśmy do Szczecina. Plan był taki : dobry obiad i kino. Jednak w Multikinie nic ciekawego nie puszczali, więc postanowiliśmy aktywnie spędzić czas, a mianowicie wybraliśmy się na spacer po Wałach i okolicy. Wieczorem zgodnie z co roczną tradycją Wojtek zaprosił Swoje babcie na kawałek ciasta, które kupiliśmy w cukierni, gdyż ja lubię gotować, ale ciasta to jedyna rzecz, która zazwyczaj niestety mi nie wychodzi :( Umiem robić tylko muffinki :)
Przejdę jednak do sedna, czyli do stroju jaki wybrałam na tamten niedzielny wyjazd. Zdecydowanie najbardziej preferuje elegancki styl. Mój Wojtek zresztą też. Nie goni ślepo za nowinkami modowymi, po prostu jest wierny swojemu gustowi i praktycznie jego styl jest niezmienny . Mi bardzo podoba się on w takich zestawach.
No więc ja wybrałam moje  ukochane miętowe szpileczki, do tego marynarka w podobnym odcieniu, biała bluzka z koronkowym przodem, ala skórzane rurki oraz mały czarny kuferek. Jeśli chodzi o biżuterie lubię minimalizm i tym razem wybrałam pierścionek z jasnym dużym kamieniem i złoty cienki łańcuszek.
Jeśli chodzi o Wojtka to sprawa wygląda tak: jasne jeansy, koszula, marynarka i brązowe buty. Całość wyglądała tak :





Ja:
marynarka- www.jestesmodna.pl
bluzka- reserved
spodnie- nn
torebka- zara
buty - www.deezee.pl

On:
marynarka - Zara
Koszula- Top Secret
Spodnie - Wrangler
Buty- Kazar

No i jeszcze kilka zdjęć tylko ze mną :)









A jakie macie palny na ten weekend? Ja właśnie odpoczywam po pracy, może obejrzę jakiś ciekawy film, poczytam troszkę gazet, a później jeśli pogoda dopisze to wybieram się z mamą na rower.
Całe miniony tydzień, czyli od soboty aż do czwartku codziennie urządzałyśmy sobie z mamą dwugodzinne wypady na rower, gdyż korzystamy z pogody póki jeszcze można. Jak już pogoda nie będzie dopisywała chyba będę musiała przerzucić się na rowerek stacjonarny, chociaż to nie to samo, co jazda na świeżym powietrzu w plenerze.
No cóż ja uciekam, a Wam życzę miłego dnia :*

20 komentarzy:

  1. przepiękne widoki, a ty ślicznie wyglądasz :)http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana wyglądasz przepięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyglądacie :) ładna te mieta z czarnym wygląda

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz przepięknie!
    A te miętowe szpileczki...ahh :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz kapitalnie! ;) Wszystko do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ach- wspólne spacerki- uwielbiam!!! i Ty jak zawsze prześliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądacie jak Victoria i David Beckham ;D cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana cudowna stylizacja,,,chłopaka też:)Wogóle śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia, świetnie wyglądasz :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Hejo:) bardzo podoba mi się takie zestawienia kolorów... mięta i czarny do siebie świetnie pasują:)

    Zapraszam do mnie ==> http://curls-and-waves.blogspot.com/

    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie razem wyglądacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna,uśmiechniętna w cudownym zestawie:) tworzycie śliczną parę:)

    OdpowiedzUsuń