Translate

wtorek, 22 października 2013

Klasyczna elegancja

Witam kochani,
dawno nie było tu wpisu, a to dlatego, że jedyną osobą chętną do robienia zdjęć jest mój brat, który teraz wyjechał do szkoły i wraca na weekendy, a ostatnio się mijaliśmy, bo jak on wracał to ja akurat miałam zajęcia na uczelni...
Dziś mam dla Was elegancki zestaw. Ostatnimi czasy takie proste, niekombinowane zestawy towarzyszą mi często.
Do niedawna kupowałam dużo różnych rzeczy, a one potem zalegały w szafie, bo tak naprawdę kupiłam je, bo taki był trend sezonu itp. Zrozumiałam, że nie można ślepo kupować wszystkiego, co jest na topie, bo to bez sensu. Ostatnio ograniczyłam zakupy, bo nie chcę stać się "niewolnikiem" ubrań. Kupuje tylko, to co jest uniwersalne, pasuje do reszty mojej garderoby i co najważniejsze dobrze się w tym czuję.
Spodnie z dzisiejszego zestawu już Wam pokazywałam, ale tak mi przypadły do gustu, że często wyciągam je z szafy i tak było w niedzielę. Wybraliśmy się z moim W. na lody do kawiarni. Na to wyjście wybrałam takie zestawienie:





















marynarka- Bershka
Bluzka i obcasy- stradivarius
naszyjnik - chiński sklep
spodnie i torebka- mój ulubiony miejski butik

pozdrawiam kochani i życzę udanego dnia, u nas jest słonecznie i ciepło, więc zaraz wsiadam na rower. Trzeba korzystać póki jest pogoda, później trzeba będzie się przerzucić na rowerek stacjonarny :)

21 komentarzy:

  1. cudownie wyglądasz ;) boska torba ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Bardzo podoba mi się naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszyjnik świetny i torebka boska :) ślicznie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również doszłam do takiego wniosku ostatnio :) nawet zaczęłam robić porządki w szafie pod tym kątem :) nawet jak coś mi się podoba to się teraz 3 razy zastanowie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega odlotowy ten naszyjnik , cudownie wygląda na Tobie. super strój. ;) (ja też mam problem z robieniem zdjęć nie ma chętnych dlatego sama muszę sobie radzić , fakt schodzi trochę czasu ale zdjęcia muszą być )

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny, elegancki, klasyczny zestaw:) klasyka nigdy nie wyjdzie z mody:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie proste eleganckie zestawy!!! b&w to moja ulubiona kolorystyka :))) ślicznie wygladasz- elegancko i z klasą :)
    co do zakupów- niestety wciągaja- jednak i ja juz się w ostatnim czasie ograniczam :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Klasyka zawsze w modzie :)

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post
    http://swiatcharlotty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zawsze odlotowo:D
    u mnie nowy:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/romwe-sale-sale-sale.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna stylizacja! :)
    Kliknęłabyś na moim blogu, na samym dole, po lewej stronie w banner sheinside? To bardzo dla mnie ważne :) http://zuuziaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. mam tą samą marynarkę. fajny zestaw. klasyka zawsze jest na czasie:)

    zapraszam do mnie www.lifebynatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. nagłowek jaki wakacyjnie się zrobiło, ajj tęsknie za mega Słońcem;))

    OdpowiedzUsuń
  13. So elegant and pretty. Will you like to follow each other on GFC, FB or Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja , lubię takie zestawienia zawsze wyglądają dobrze gdziekolwiek by się nie chciało udać :) bardzo mi się podoba pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Klasyczne zestawy są świetne, nigdy nie zawodzą:)
    A ty wyglądasz super! ;)) Świetne zestawienie;)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  16. BArdzo mi się ta stylizacj podoba! :) jest szykownie, elegancko, a a do tego wygodnie...tak lubię :) ps. z pewnością będę częściej zaglądała, obserwuję :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Marynarka i torebka super - czysta elegancja Obserwuje i zapraszam do mnie thekatharinaa.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń