Translate

niedziela, 27 października 2013

Kozaczki na jesień

Witam kochani,
jak Wam mija weekend? Ja miałam spędzić go na uczelni, ale zostałam zrobiona w balona, zresztą nie tylko ja, ale cała moja grupa. W piątek odwołano wykłady, a w sobotę wstałam o 5 rano, żeby zdążyć do Szczecina na ćwiczenia, a na miejscu dowiedzieliśmy się, że ćwiczenia odwołane, bo babeczka jest chora. No tak, nie mogła nas uprzedzić mailowo, tylko musiałam wstać o 5 rano, poświęcić ponad godzinę na dojazd do Szczecina, żeby tylko "pocałować klamkę" to chyba jakieś żarty! Jak już przyjechałam to nie chciało mi się od razu wracać, wybrałam się do kina i na małe zakupy.
Wybrałam thriller " Labirynt", dla tych którzy lubią taki gatunek filmowy polecam :)
Dziś w ogóle nie miałam zajęć w planie, dlatego mam dzień odpoczynku i relaksu :) Rano zjadłam śniadanko z moim W. potem 45 minut na rowerku stacjonarnym, a teraz oglądam Herkulesa Poirota`a, który zawsze świetnie rozwiązuje zagadki morderstwa :)
Pomyślałam, że napiszę do Wam pościka i pokażę moją ostatnią stylizację, utrzymaną w jesiennych barwach, w której główną rolę odgrywają nowe jesienne kozaczki pochodzące ze sklepu www.CzasNaButy.pl
W tym sezonie modne są wysokie kozaczki takie do kolana,a nawet mocno za kolano. Mi zawsze podobały się takie modele bucików, dlatego też mój wybór padł na buty, które dziś Wam zaprezentuje. Zestaw wygląda tak:

















Życzę udanej niedzieli, buziaki :*

16 komentarzy:

  1. Kozaczki świetne :)
    Pamiętam moje czasy studencie, kiedy to siedziałam godzinami miedzy zajęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super buciki :)))Ślicznie wyglądasz !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak już bywa z tymi uczelniami.... Też miałam taką sytuację, nawet kilka razy w ciągu 5 lat nauki :)
    Masz bardzo ciekawą- ładną torebkę :)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ehh ja tez nie nawidzę wstawac rano na zajęcia gdzie potem sa odwoływane ;/ a Ty kochana ślicznie wygladasz, dziewczęco i subtelnie- a o takich kozaczkach marzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. buty są genialne :) zauroczyły mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz super! świetny post ;*
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie masz te swoje kozaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny makijaż ! :-)
    dziękuję za odwiedziny :-)

    http://thepricetagbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz:) Torebka i kozaki są cudowne:))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana są te kozaki na stronie? Pytam ponieważ chcę zamówić a nie mogę znaleźć, proszę odpisz, pozdrawiam Sandra

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana są te kozaki na stronie? Pytam ponieważ chcę zamówić a nie mogę znaleźć, proszę odpisz, pozdrawiam Sandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety tych kozaczków nie ma już na stronie. Kupowałam je jakiś czas temu, a w ogóle szybko one zostały wykupione.

      Usuń