Translate

poniedziałek, 7 października 2013

Trcochę drapieżnej elegancji

Witam kochani,
jak Wam minął weekend? Ja swój spędziłam na uczelni. Nie do wiry jak u nas było zimno, musiałam już założyć cieplejszy płaszcz. Na szczęście zapowiadają jeszcze kilka słonecznych dni. oby jak najwięcej, bo brak słońca wywołuje u mnie jesienną chandrę...
Dziś mam dla Was zaległy zestaw. Połączyłam w nim moje nowe bardziej eleganckie granatowe spodnie z koszulą w panterkę, którą mam już z trzy lata, a ona nadal mi świetnie służy. Zwierzęcy print jest nadal modny :) Do tego duża torba i buty oksfordki, które też mam już w swojej szafie długi czas, a teraz pojawiają się często w różnych stylizacjach w gazetach. Mi zestaw bardzo się podoba, a Wam?


















Pozdrawiam Was cieplutko :*

22 komentarze:

  1. świetnie wyglądasz:) bardzo ładna koszula;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam panterkowy print!!!! a koszula jest CUDOWNA!!!! Świetna sylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wygladasz :) bardzo ladnie Ci w tym princie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie wyglądasz! a na spodnie nie mogę się napatrzeć- bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna bluzeczka i piękne spodnie ładnie na Tobie leżą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mój weekend leniwie :) Ale bardzo miło:)
    Uwielbiam panterkowy print! <3 wyglądasz ślicznie!: )
    buźka ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja:) panterkowa koszula jest super i śliczny trench :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna koszula;) świetnie wygladasz;)

    NEW POST

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne spodnie! Wspaniale się prezentujesz;))
    Pozdrawiam gorąco!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się ten zestaw podoba :) ...niby prosto i zwyczajnie, a jednak stylizacja robi wrażenie :) pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta koszula jest stworzona dla Ciebie, wyglądasz w niej fantastycznie, elegancko i seksownie zarazem!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękną masz tą bluzeczkę i spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz, bardzo pasują Ci te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam motyw panterki! Aż dziwne, że nic takiego nie mam jeszcze w szafie. Ciągle szukam swojej idealnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna stylizacja, piękna koszula . A spodnie gdzie dorwałaś , mają świetne wstawki :)

    OdpowiedzUsuń